TRAPPED INSIDE THIS THING CALLED LIFE...

utorak, 19.12.2006.

DUGA MRAČNA NOĆ

There was a boy,
A very strange and charmted boy.
They say he wondered very far,very far,
Over land and sea.
A little shy,sad of eye,but very wise
He must have been.
And then one day,a magic day
He passed my way,
And when we sopke of many things;
Fools and kings,this he said to me:
THE GREATEST THING YOU'LL EVER LEARN
IS JUST TO LOVE
AND BE LOVED IN RETURN!

Dobila sam 3 iz ispravka iz fizike!!!!!Yay...tak sam hepi zbog toga...fakat jesam...ok,ovo ne će bit dugačak post jer imam fakat puno za učit...dakle,moram ovako (za sutra of kors):naučit hrvatski,pročitat lektiru,napisat lektiru,naučit 8 stranica vokabulara iz grčkog (samo oko 240 riječi),naučit glagole na mi (to razumiju samo klasičari) i prijedloge (grčki)...ovo će stvarno biti duga i mračna noć...šmrc...a tako mi se ne da...ugl ovu noć ne namjeravam spavati tako da s unaprijed ispričavam ljudima iz razreda ako ću sutra biti na bilo koji način bezobrazna ili zla prema njima...kako i učenicima,tako i profesorima...heh...niš,sam sam htjela podijeliti moju sreću s vama i to sve stvarno imam namjeru naučiti...držte mi fige...pusa svima,a osobito Valnei jer mi je u zadnje vrijeme fakat velika podrška...do čitanja!
- 20:37 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.