< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

By:me®i

o meni...

mahIme: INES
Prezime:???
Datum rođenja: 18.06.
Godine: 13smijeh
Škola: 5. osnovna
Naj pjesma: BUTTONS...ima ih još...
Naj film: honey...
Volim: izlaziti, spavati, plesati...dečke naravno..hehdeadcoolzujonutnaughty
Nevolim: školu, neke iz svog raz...
Prolazim s: 5, naravnoo..al nisam štrebericayes
to je to o meniii...

mahwavemahwavemah

...=)...

by:...mony...

....LiNk0v!..=)

...mony...cerek

...t3r@...party

....samanta...party

...laura...party

...ana...njami

...anja & ana...bang

...matea & silvija...party

...mely...smijeh

...divlajci...bangparty

...slavija girls...burninmad

...evo malo slika...=)

Image Hosted by ImageShack.us

.....pussycat dolls...

Image Hosted by ImageShack.us

...jesi li...???

Image Hosted by ImageShack.us

....xtina...

Image Hosted by ImageShack.us

..uuuu...je dobar....



ponedjeljak, 22.01.2007.

hah...napokon novi post...........(nema naslova)ha ha ha...

Evo i mene napokon se javljam!!!!wavewavewavekak ste mi????jel ima šta novo????
sigurno ima kao i kod mene.......
i tak.... ja se potrudila da napišem novi post...hah....
kak vam je u školi???
ja bi se najrađe objesila...tak je dosadno...
svi nastavnici već počeli pitat i neš seru kao uskoro ćemo pisati neke testove i tak.....headbangheadbang
eeee daaaa............jeste čuli za onaj neki hip hop naughtyples što će biti u vk
preko ljeta ja ću se prijavit pa šta bude bude nadam se da će biti dobro.....zujozujo
svi su mi se problemi riješili...nutnut(nadam se i vama ak ih imate)
starci mi vjeruju, smijem ići gdje hoću..... i tak neš slićno....
mob mi je u totalnom *****...... neznam šta mu je stalno se neš pali i gasi.....
kad ga jednom strefim od pod vidjeti će on....
i tak...neznam šta da više pišem.....e da prijatečj mislim da ga neki vrlo dobro znaju PAPIĆ ima novu curu(svi govore kak je mogo tako nisko past)...... neznam.....ima još puno novosti...
neda mi se više prićat ovo sam neš malo navratila jer mi je komp totalno sje***.....
imam pitanje za Mony: Kak napreduje tarzan, je si prešla koji level????????

by:!n€$k@.......wavewavecerekzujo




| Reci nešto pametno… (75) | …printaj ako hoćeš… | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.