< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

By:me®i

o meni...

mahIme: INES
Prezime:???
Datum rođenja: 18.06.
Godine: 13smijeh
Škola: 5. osnovna
Naj pjesma: BUTTONS...ima ih još...
Naj film: honey...
Volim: izlaziti, spavati, plesati...dečke naravno..hehdeadcoolzujonutnaughty
Nevolim: školu, neke iz svog raz...
Prolazim s: 5, naravnoo..al nisam štrebericayes
to je to o meniii...

mahwavemahwavemah

...=)...

by:...mony...

....LiNk0v!..=)

...mony...cerek

...t3r@...party

....samanta...party

...laura...party

...ana...njami

...anja & ana...bang

...matea & silvija...party

...mely...smijeh

...divlajci...bangparty

...slavija girls...burninmad

...evo malo slika...=)

Image Hosted by ImageShack.us

.....pussycat dolls...

Image Hosted by ImageShack.us

...jesi li...???

Image Hosted by ImageShack.us

....xtina...

Image Hosted by ImageShack.us

..uuuu...je dobar....



nedjelja, 10.12.2006.

hm.....meznam kaj da napišem za naslov.....hm......

:strong>Evo napokon se javljam.........
Kaj ima kod vas?????(već svi znate to je moje uobićajeno pitanje)...
Ima te li i vi problema s nekim prijateljima kao i mi????headbang.....hm........
ali o tome poslije.......Jučer ja bila na rođendanunut kod frendice TERE .....bilo nam je dobro....išli smo na pizzu i gledali neki film i tak......, ali šteta kasnije je tek počela prava zabavasmokin šteta što nisam mogla malo uže ostati......eh..šat se može...a jučer da ste vidjeli ja tako dosadno dijete headbangheadbangnisam u životu vidjela....neka mala ma jučer stalno zvala...mala kurva jedna...ostavim mobitel na stolu i odem iz sobe ja se vratim nakom 15 min imam 10 propušteni poziva od nje..mala dosadna ko uš....šta da vam kažem...nadam se da vas netko neće tako stalno zvati i govoriti vam da vam je obiteljh sranje,da vam
je mama ku***... i tak....dosta o njoj....neda mi se trošiti svoje dragocjeno vrijeme na nju......nije toliko vrijedna......i tak....znate šta??? baš mi je žao našeg društva.zujozaliven:sve se polako raspada...baš šteta baš smo bili ludiwavenaughtynutzujo...ali nema veze okupiti ćemo se mi opet........Sami problemi.....Mony, Tera i Matea se stalno neš svađaju .....nadam se da će se pomiriti.........u sljedeću subotu rođendan od moje prijateljica Darije šteta što joj neću moći doć idem u Benkovac.....i tak.....neznam šta da još pišem....a neda mi se više ajd pozzz od mene mahwavenutDariji,matei,mony,teri,samanti,lauri,koki,deni,šibi,dini,zdeni,ani....i svima ostalima(sory ak sam nekog zaboravila)pozzzz svima i naravno ostavljajte komentare....I JOŠ NEŠTO:
MALA KURVO JEDNA OSTAVI ME NA MIRU,USTVARI UVREDA JE ZA KURVE KAD SAM REKLA DA SI TI KURVA TI SI NEŠTO VIŠE OD TOGA.........


bywavewave



| Reci nešto pametno… (115) | …printaj ako hoćeš… | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.