< siječanj, 2009  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari ..da/ne

by DUHOVNOPROSVJETLJENAA

Opis bloga

U ovom blogu cete saznati sve o mom zivotu,svim dogadajima,prijateljima i mojoj obitelji.Najviše o meni,a ostalo o nečemu drugom.Nadam se da ćete se zabaviti na mom blogu i da će vam se svidjeti.U komentarima budite iskreni.Neznam šta da vam više kažem pa želim još reći da mi komate.Pozz!

Koliko vas je na blogu:




Ime:Ines
Prezime:Briga te
Grad:Gračac(Lika)
Nadimak:Ineska,Inesica...
Hobi:Ljenčarenje,komp,TV,gumi gumi...
Rođena sam:17.03.1998.
Godina:10
Razred:5.c
Po horoskopu sam:Riba
Najdraži predmet:Likovni
Naj frendice:Dajana,Iva,Rea i Patricia
Najdraža boja:Ljubičasta
Najdraža životinja:Dupin
Najdraža pjevačica:Lana Jurčević
Slušam:Sve osim metala i nekih cajki
Najviše:
Lanu Jurčević
Antoniju Šolu
Luku Nižetića
Tošu Proeskog
Rihannu
Avril Lavigne...

Volim:
Glazbu
Dinamo
Sebe
Čokoladu

Torte

Hrvatsku
Komp
Mobitel
Iskrenost

Frendice i frendove iz škole
Ne volim:
Školu
Hajduk
Bombone
Ponedjeljak
Zmije
Umišljenost

Laži

My msn:
ineskica_98@hotmail.com

Novi post pišem kada sakupim
100 ili više komova!
Zato mi ih ostavljajte!
Pozek.......


Par anketica!!!!

Kakav vam je moj blog?
Super!
Odlican!
Ok!
Moze i bolje!
Uzas!
Odvratan!
Ma izbrisi ga!
  
pollcode.com free polls


Tko vam je najbolji?
Rihanna
Avril Lavigne
Alicia Keys
Tose Proeski
Lana Jurcevic
Ili netko deseti!
  
pollcode.com free polls


Najdraza emisija:
Ne zaboravi stihove
Trenutak istine
Pazi zid
Moj tata je bolji od tvog tate
  
pollcode.com free polls



Linkovi:
...Blog od mene i moje sestre...-zakon blogach
...moja sestra Tea...-cool cura
...Dajana...-zakon cura
...Tomislava...-super cura
...Glorija...-zakon cura
...Sutlarka...-odlična cura
...Tina...-super cura
...Tonkica...-zakon cura
...Petra...-super cura
...Ivona...-zakon cura
...Lea...-super cura
...Judita...-super cura
...Martina...-super cura
...Sve o hsm...-zakon blogach



Malo poznatih!
lana
luka

I naj stranice!
youtube
blog.hr
google

Evo malo stihova!!!!

Ako nekog volis,voli ga polako
Jer sve sto je brzo ide naopako
Ljubav koja brzo plane,brzo se i gasi
A ona sto lakse tinja,vjecno zivot krasi!!!


Ako netko uspije na suncu kockom leda ispisati tvoje ime,
onda cu mu priznati da te voli vise od mene!!!

Ako postoji sjaj on je u tvojim ocima, ako postoji radost to je susret sa tobom, ako postoji tuga to je zivot bez tebe, ako je itko voljen to si ti!

Nevjeruj momku kada kaze volim te.
Nego kada ocima punim suza kaze ostani molim te!

V=ecer je prosla
O=pet ce doci,
L=ijep je zivot,
I=to ce proci
M=islim da te volim
T=o nije sve,
E=vo jos jednom VOLIM TE



Rekla Sam SLUŠAJ, Nisi Slušao....
Rekla Sam TU SAM, Nisi Primjetio....
Rekla Sam ŽELIM, Nije Bilo Važno....
Rekla Sam IDEM, Nisi Vjerovao........

ONA je molila, ON je odbijao,
ONA je plakala, ON se smijao,
ONA je čekala, ON se vratio,
ONA je otišla a ON tek shvatio.

Poželi da si želja, i ja ću te željeti,
poželi da si ljubav, i ja ću te ljubiti,
poželi da si nada, i ja ću ti se nadati,
ali nikad ne poželi da si bol,
jer te preboljeti neću moći!!!

Smij se i kad bi plakati htjela,
Osmijehom blažiš što ti duša skriva.
Jer tako se mora pred današnjim svijetom koji u tuđim suzama uživa.


Ljubav ti je,prijateljice kao šah,netko gubi a netko dobiva u svaki mah.
Mađi osobu koju ćeš voljeti i za ljubav nemoj nikada moliti!

Voljeti nekog a ne biti s njim,isto je kao biti kažnjen a ne biti kriv.

Zlatno pravilo
Nikad ne očekuj princa na bijelom konju jer većinom dolazi smao konj.



















































































Evo vam neke slike!!


Upload slika i fotografija

Upload slika i fotografija

Upload slika i fotografija

Upload slika i fotografija

Upload slika i fotografija

Upload slika i fotografija

Upload slika i fotografija

Upload slika i fotografija

Upload slika i fotografija

Upload slika i fotografija

Upload slika i fotografija

Upload slika i fotografija

Upload slika i fotografija

ponedjeljak, 05.01.2009.

Evo mene napokon!

Ej,ljudovi moji.Pa di ste vi?Kak ste?Kaj ima kod vas?
Kod mene nema nikaj.Sve po starom.Kao i uvijek.
Nisam pisala post od Božića,pa ću sad jedan kratki post.

Ovako za Novu godinu je bilo odlično.Makar sam ju slavila doma.
Al sam se zabavila i s dobrom mjuzom i šampanjcem dočekala Novu godinu.
I da svima sa zakašnjenjem želim sretnu Novu godinu!!!!!

Prošlo je dosta dana poslije nove godine,a kod mene sve po starom.
Uskoro ću promijeniti jedan dizajn koji će mi napravit jedna super cura a njen blog je ovaj klikni.Nadam se da ćete ju posjetiti jer je super.
Neznam kaj da vam više kažem samo želim reći da mi u komovima iskreno kažete kakav vam je moj blog,o ćemu da pišem i ako imate neke ideje za blog samo mi recite.Ja mislim da je post bio dosta dug jer mi se stvarno neda pisati.

A sad ću vam staviti par pjesama sa youtuba.

Okovi na srcu-Lana Jurčević



Igra bez granica-Toše Proeski



Antonija Šola-Gdje je srce tu je dom



Luka Nižetić-Zapleši sa mnom



Rihanna-Shut up and drive




Idem ja sad.Pozdravlja vas ...inchy...!!!!kiss.............








| komentari (170) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.