ožujak, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

zanimljiv život,još zanimljivije tinedjerice...
da,baš...
uglavnom ovdje možete reći što želite bez straha od nerazumijevanja,SRETNO!!!

Linkovi

uKrAtKo

ime:Ines
prebivalište:Osijek,Višnjevac
razred:1.f
škola:ekonomska
godine:uskoro 16
volim:svoju obitelj,prijatelje,izlaske,školu(haha)
ne volim:umišljene,laž
slušam:sve i svašta osim metala

...bolje da me mrze zbog,onoga što jesam,nego da me vole zbog onoga što nisam...

MySpace Layouts

MySpace Layouts

31.03.2006., petak

...vjerovanje...

Jeste li se kad zapitali zašto je baš ta osoba u baš tom trenutku bila ondje?Zašto se baš to dogodilo u tom trenutku? Zašto su se dogodile neke određene stvari? Zašto prije,a moglo je i kasnije ili obrnuto? Vjerujem da se stvari događaju s razlogom.Naime,prije 8 godina dogodilo se nešto što ću pamtiti dok sam živa.Ne želim ulaziti u detalje,duga priča.No oni koji me znaju,znaju o čemu pričam.Mogla sam umrijeti,ali nisam. Mislim da se to dogodilo s razlogom,mislim da Bog ima nekakav plan,za sve nas.Ako ste pročitali prethodni post, vidite da sam nedavno bila na operaciji,imala sam ahalaziju jednjaka.Prije sam mrzila svoj život,bila sam jako nesretna.No,kad je došao dan operacije,u meni se nešto probudilo,shvatila sam koliko je život dragocjen. To mi je pomoglo...na čudan način.Mislim da se to dogodilo s razlogom...da počnem drugčije gledati na svijet,da počnem cijeniti život....