Blog od Ines

nedjelja, 30.07.2006.

NOVI POST....

evo mene....na moru sam,a baka mi nema komp,pa je to bil problem.....al sad su mi došli starci i donesli laptop,i problem riješen... ja sam na pagu u mandrama....kao što vjerojatno svi hrvati,i ostali narodi znaju,da na pagu kao nema vode,NIJE ISTINA!!!!!!! tu kod nas svi imaju vodu.... ljudi misle da se nemamo s čim prati,tuširati,piti....to je bilo po svim novinama,vjestima...al sad je došel tanker i sve u redu...kako reko voditelj na vjestima:ljudi željno isčekivali,jedva dočekali vodu....pa mislim ono...al nema veze... jučer sam bila na zrču,i bilo je super... dosta o moru... GIMNAZIJA: nazove ti mene mirna,da smo u francuskom razredu....šok...al na kraju smo ipak u englesko-njemačkom....hvala dragom bogu...nadam se da budu i anja i andrea s nama... pozdrav svima,a pogotovo: ŠINKU,BOGDANIČU,MIRNI,ANJI,ANDREI,JANI(kaj se ti ništ ne javljaš???),TEI,DANIJELI,IVI,DAŠI....pardon ak sam nekoga zaboravila,žurim se...CIAO

30.07.2006. u 13:21 • 14 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O meni:

zovem se ines imam 14 god... idem na 1.gimnaziju,opči smjer. treniram odbojku,tu i tam tenis,i idem u harmony.... ekipa mi je zakon... bivši razred mi je bil najluđi... najfrendice su mi mirna,anja,jana,andrea,tea, a najbolji frend šinko.. nemam više kaj napisati..ko i svako volim izlaziti,i tak...volim foke...
moj NOVI ICQ JE 408-129-071

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Šinko-najbolji frend
Jana-najbolja frendica,super cura
Bogdanic-super frend iz bivšeg razreda

Razne stvarčice


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws
  

www.Bigoo.ws
    

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws