< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

wow....dobro došli

bok....evo ovo je još jedan teen blog...

kisssssssssss

O meni

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja sam Ines i idem u 7.a razred....
Rođena sam 01.05.1993....
Volim: životinje,Shakiru,filmove,najviše komedije,život,prijatelje,rock!!!....
Naj prijateljice:Ela,Martina,Nikolina,Ana,Monika
S njima se najviše družim....
Ne volim:Umišljene ljude,sve koji vole Tokio Hotel,Britney Spears i ta sranja.........
Moj opis:Pa ljudi me opisuju:društvena,zabavna i svi mi kažu da ponekad imam "dugi jezik"...haha....
Idem na njemački jezikcerek i engleskicerek kojeg obožavam!
Pozz svim mojim frendicama na blogu,točkici i "uživo"!thumbup:
wave:mahwavemahwavemahwavemahwavemah


Linkici

Lana Jurčević
Kiky
Marty
Brkička
Hotheart
naughty
Ela
Mateja
Miš
Tople seke
Ive
Ivana
Renata
Dajana
Ana i ja
Dark girl from bj
Pare i Sabo

ponedjeljak, 29.01.2007.

SLIKE....

(kliknete na sliku ako je želite u vecem formatu)


dvorana:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ups,rekla sam da necu ovo staviti
ali evo;
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Daria&Njegovac
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Jelena ima napadaje bjesa pod satom od Boruta:D
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Prva i druga klupa do prozora...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

srdic viceeeeeeee
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i moja Vale
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


KISSSSSSSSS
&
POZZZZZZZZZ













- 20:19 - Komentari (8) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.