< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

wow....dobro došli

bok....evo ovo je još jedan teen blog...

kisssssssssss

O meni

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja sam Ines i idem u 7.a razred....
Rođena sam 01.05.1993....
Volim: životinje,Shakiru,filmove,najviše komedije,život,prijatelje,rock!!!....
Naj prijateljice:Ela,Martina,Nikolina,Ana,Monika
S njima se najviše družim....
Ne volim:Umišljene ljude,sve koji vole Tokio Hotel,Britney Spears i ta sranja.........
Moj opis:Pa ljudi me opisuju:društvena,zabavna i svi mi kažu da ponekad imam "dugi jezik"...haha....
Idem na njemački jezikcerek i engleskicerek kojeg obožavam!
Pozz svim mojim frendicama na blogu,točkici i "uživo"!thumbup:
wave:mahwavemahwavemahwavemahwavemah


Linkici

Lana Jurčević
Kiky
Marty
Brkička
Hotheart
naughty
Ela
Mateja
Miš
Tople seke
Ive
Ivana
Renata
Dajana
Ana i ja
Dark girl from bj
Pare i Sabo

subota, 02.12.2006.

HAY

BOK!


Odlucila sam vratiti svoj blog.......
Bas sam happy zbog toga.......
Inace,mnogi me poznaju po blogu sa Anom..
http://inesiana.blog.hr
Eto,sad opet imam 2 bloga.......
Puno se toga dogodilo u zadnjih par mjeseci,dana,tjedana.......
Više ni neznam kada sam zadnji put pisala.......
Zaljubila se,obljubila,pa opet zaljubila.......
I krenula u 7.razred.........hehe........
Sad ce Sv.Nikola.....
Ja znam da on ne postoji al' ipak....
Znam da cu dobiti full cool nove trapke ili majcu.....
Voljela bih onu na kojoj piše 'NEMAM DEČKA'....
hehe.....Eto,nadam se ad cete mi ostaviti koji komentar...

Do pisanja;
Kissssssssssssach

- 10:50 - Komentari (7) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.