Always be happy!

subota, 06.05.2006.

Super dan!

Danas je dan bil baš super,napokon!greedyNisam imala nastavu,pa se zato nisam ni rano trebala zbuditi.To mi je dobro došlo jer sam se ova tri dana dok su trajali nacionalni morala rano buditi.Nacionalni su bili ok,al mislim da hrvatski nisam baš najbolje napisala...Jučer su svi bili na starcu. Baš je bilo ZAKON!!!Puno njih je bilo pijanihparty,al ja nisam jer nisam htela piti.Bil je Komessmijeh...Vidla sam i Oblakovića...Baš je bil neki super dan,onak baš kak sam ja htela!Danas je isto dobar dan.Trenutno sam nekaj malo pila,pa sam baš dobre volje.Frendica Helena Š. danas spi kod mene i malo se zabavljamo.Baš smo neke dobre voljezujo.Ona vam je stvarno super osoba i obožavam ju!Helena V. bez brige,ne zaboravljam ja tebe!Nadam se da si shvatila da se nesmeš živcirati zbog dečki!!!VELIKA pusa seki,Heleni Š. Heleni V. Sandri,razredu i svima koji ovo čitaju!Bokićwave

- 23:09 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Moj život...

Love story

  • Umrijet ću jedne majske noći
    dok cijela priroda spi.
    Nitko za mnom plakati neće
    jedino majka,a možda i ti.
    Ako jednom prođeš pokraj groba
    mog,a na njemu samo trnje i trava
    tada se sagni i tiho šapni:
    "Biće koje me voljelo ovdje spava!"
    Tada nemoj da plačeš,smij se i
    pjevaj jer sam umrla željna života
    i tvoje ljubavi.Teško je bol u
    srcu kriti,a nasmijan biti...

KRAJ

  • Tiho sipi kiša po prozoru
    mome,a znam da mene
    nema u srcu tvome.Gasi se
    dan,na umoru je i ja umirem
    s njim,a ostavljam sve.
    Ostavljam prijatelje,ostavljam
    njega kojemu sam trebala
    biti vjerna!Ostavljam sve
    zbog tebe,a znam da
    nikad se nečeš sjetiti mene.
    Sunce se spušta iza zapada,
    a moj mladi život propada.
    Ostalo je samo CRVENO NEBO,
    MRAK,TIŠINA I MOJE MRTVO
    TIJELO...


    VOLIM TE
    Nakon svega što si mi učinio,
    volim te...Voljet ću te i onda
    kada ću u bijeloj vjenčanici
    stajati kraj drugoga i izreći
    največu laž:"DA!"I kad ću
    za ruku voditi sina koji će
    nositi tvoje ime,voljet ću te...
    Voljet ću te i onda kada mi
    lice bude puno bora i kosa
    bijela kao snijeg,voljet ću te
    dugo i još duže,voljet ću te
    ZAUVIJEK!!!



    TEBI
    Ponekad se pitam
    vidiš li tugu u mojim
    očima?Dali me se
    sjetiš u besanim
    dugim nočima?
    Također se ponekad
    pitam što ti vidiš
    u meni?Možda
    neku drugu što
    čeka te u sjeni?
    Možda ne vidiš
    ništa.Možda vidiš
    samo divlju djevojku
    što želi da je netko
    voli...A možda samo
    glupaču što tvoju
    ljubav moli...

KAD ODRASTEMO

  • Kad odrastemo
    ostavit ćemo školske klupe,
    možda skupiti stare prijatelje,
    zaboraviti jedinice i nastavnike.
    Kad odrastemo
    možda ćemo shvatiti tajnu života
    promjenjenog,novog,postat ćemo
    nešto i netko,raditi za bolje sutra.
    Kad odrastemo
    sve će biti drugačije,ozbiljnije ćemo
    razmišljati,obaveza mnogo imati,možda
    živjeti bez roditelja-oslonca životu.
    Kad odrastemo
    bit ćemo odrasliji...
    O,djetinjstvo,nemoj
    nikad otići!!!