Kutija želja

Povratak iz Gvajanske dzungle ili Kako je Potjeh trazio istinu

Zadnjih mjesec dana sam izasla iz fokusa.Jednostavno nisam centrirana.Osjecaj lebdenja i nemoci me ne napusta ni uz najvece napore.Pokusavam preuzeti kontrolu u zivotu i biti glavna i jedina osoba koja uredjuje svoju sudbinu,ali svaki takav pokusaj mi se obija o glavu.Valjda se neki put treba jednostavno prepustiti i cekati da sto prije prodje taj period zivota kad jednostavno nista nije onako kako bi trebalo bit.Unutar mene se vode sukobi,lome se slike i nacin kako ja dozivljavam sebe i kako me drugi dozivljavaju.Nastojeci svima ugodit imam osjecaj da zapravo idem protiv sebe i sebi na ustrb,a opet osjecala bi se ko shule da postupam drukcije.Dogadja mi se da cak i kad sasvim dobronamjerno nastupam prema drugima moje rijeci drugacije zvuce izvana jer dobivam krive reakcije na izgovoreno.Nije stvar u jeziku ni intonaciji,vec u mojim prevelikim ocekivanjima.Sta bi mene uopce trebalo biti briga kako cu ja ili moje rijeci biti shvacene,dal cu uspjet nekoga usrecit ili cu nekoga nehotice nazivcirat i zasto mi je pobogu to uopce vazno.Ne zelim vise ovisiti o tudjem raspolozenju i projicirat slike drugih o meni,kroz mene.Trazim istinu o sebi.Zelim biti slobodna,neogranicena od tudjih pogleda,razmisljanja i dozivljaja.Htjela bi se uzemljit i postati koncentrat.Cista vodka,bez leda.Od svega drugog me boli glava.

26.05.2007. u 15:00 | 3 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Travanj 2008 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (7)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (8)
Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga


REDATELJI

Alejandro Gonzales Inarritu(15.08.1963.)Mexico
-bio poznati DJ u Mexicu,nakon toga snimao reklame,sa 37 godina snimio Pasju ljubav
-Babel,21 gram,Amores perros

Wim Wenders(14.08.1945.)Njemacka,Dusseldorf
-predsjednik Europske filmske akademije.Nakon studija medicine i filozofije u Munchenu,pristupio je Minhenskoj akademiji za televiziju i film 1968.Suradjivao je sa svim svojim zenama na najmanje jednom filmu.Imao ih je 6.Pravo ime Ernst Wilhelm
-Buena vista social club,The million dollar hotel,Ten minutes older-The trumpet

Oliver Stone(15.09.1946.)New York
-studirao na Yaleu,3 put se zenio,sa 21 godinu uhapsen zbog posjedovanja marihuane u Mexicu.99' uhapsen zbog voznje u pijanom stanju i posjedovanja hasisa,pisuci Scarface se navuko na kokain.Rodjen isti dan kao Tommy Lee Jones njegov dobar prijatelj.Veliki stovatelj i prijatelj Fidela Castra.Claire Danes je na njegovu preporuku primljena na Yale.Tata ga je odveo na kurve da izgubi nevinost.Poducavao ga je Martin Scorsese.
-Rodjen 4.srpnja,The Doors,Rodjeni ubojice

Clint Eastwood(31.05.1930.)San Francisco
-Savrsen svijet,Mostovi okruga Madison,Ponoc u vrtu dobra i zla,Space cowboys,Misticne rijeke,Million dollar baby
-mrzi nasilje i politiku,ima sedmero djece

Roman Polanski(18.08.1933.)Paris,France
Roman Liebling pravim imenom.Roditelji su mu u 2.svj.ratu zavrsili u Auschwitzu gdje mu je mama i umrla.Poceo je kao glumac,a u Americi je snimio Rosmerinu bebu.Njegovu trudnu zenu Sharon Tate i jos 4 ljudi koji su se zatekli u kuci brutalno je ubila skupina Charlesa Mansona.Nakon osude za silovanje maloljetne 13-godisnjakinje Polanski bjezi iz Amerike kako bi izbjego kaznu
-Rosemary's baby,Bitter moon,9.vrata,Pijanist,Oliver Twist

Pedro Almodovar(24.09.1949.)Spanjolska
-Nije imao novaca za studiranje filmskih umjetnosti,sam si je kupio 8mm kameru i uz pomoc prijatelja radio kratke filmove.
-Kika,Zivo meso,Sve o mojoj majci,Pricaj s njom,Volver

Jim Jarmush(22.01.1953.)Ohio
-Coffee & cigarettes,Noc na zemlji,Dead man,Ghost dog,Ten minutes older,Slomljeno cvijece

Woody Allen

Quentin Tarantino

GLUMCI
Gael Garcia Bernal
Naomi Watts
Benicio Del Toro
Adrien Brody
Penelope Cruz
Paul Newman
Katharine Hepburn
Audrey Hepburn
Vivien Leigh
Uma Thurman
Harvey Keitel
Steve Buscemi
Jim Carrey

Linkovi