Ljubav i ugodno isijavanje indigo aure

02.02.2005., srijeda

Kristalna djeca!!!!

Svoj mail ja tako danas pogledam i vidim nešto...šok...beznađe...nevjerica... Ana mora da me zeza... mail glasi ovako:
Kristalna djeca su nova generacija klinaca koji na Zemlju dolaze nakon Indigo djece tvrdi Doreen Virtue: "Starija djeca (otprilike 7-25 godina) koju nazivamo Indigo djecom i još novija generacija koju nazivamo Kristalna djeca imaju neke zajedničke osobine. Obje generacije su jednako osjetljive i duševne i imaju značajne životne ciljeve. Uglavnom se razilikuju prema temperamentu. Indigo djecu karakterizira duh ratnika, budući je njihova kolektivna svrha uništiti zastarjele metode koje nam više ničemu ne služe. Za razliku od njih, Kristalna djeca su blage i mirne naravi. Oni sasvim sigurno ponekad imaju napade mušićavosti, međutim ta su djeca uglavnom obzirna i bezbrižna. Za generaciju Kristalne djece bilo je to što su im Indigo djeca utirala putove.


Kristalna djeca? Ali, ali...ja sam puna ljubavi i dijelim ju i širim i nikako nisam došla na ovaj planet s Andromede da "utirem put" tim nekim balavcima!!! Bistra sam, naučila sam brzo čitati (kažu s 5 godina), računati znam od nogu malenih, lijepa sam i bistar pogled imam... i nikada kristalnu djecu vidjela nisam!

Bit će da novinarska patka ovo je...

- 17:31 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>


< veljača, 2005  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Indigo dijete u potpunosti otvara svoju auru za sve čistog srca i daje vam jedino što može ponuditi - ljubav

Linkovi