četvrtak, 27.07.2006.

...putujuća duša...again...

...heh... za 2,5 sata letim... preko velike vode... odredište je vancouver... uzbuđenje veliko... radost pregolema... mnogo je razloga... od susreta sa sada najbližom rodbinom, posebno sestričnom kojunisam vidjela 16 godina... pa, do koračanja po tlu na kojem su svojevremeno "vladali" braća indijanci...
...koliko budem stizala, izvještavat ću vas što se zbiva...
--------------
...boravak u planini bio je sjajan... zrelost i iskustvo čine svoje tako da je onaj poslovni dio tekao glatko i ja sam se mogla čak iopustiti, isključiti i odmoriti... planina je moćna... šuma čarobna... noćni plašt od zvijezda preplavljujući... zapravo, teško je to opisati... treba otići... i biti tamo... moje drvo zameditaciju i ove me godine vjerno čekalo i lijepo smo se družili... kao stari dobri prijatelji puni poštovanja jedno prema drugome, zaista...
-------------
...eto, jurim dragi moji blogeri i blogerice...
...uskoro ću iletjeti wavewavewave...
...uživajte u ljetu i keep in touch!

- 05:57 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>