* French & Croate Girl *

petak, 22.06.2007.

saharun...

mislim da je vrime za novi post.stari post nije ima neki odaziv...a i post je glup lol...ipak sam ga ja (ina) pisala haha..napisati ću kako je meni bilo na izletu...a posli će josipa dodati...i onda za par dana slide ide...kad se ona i ja konačno zajedno slikamo...jer sutranasa najdraža bakija slavi rođendan pa ovim povodom sretan joj 16.rođendan iako joj je bia 20.6 kiss

meni je na izletu bilo odlično.vrime predobro iako prevruće...more prekrasno...s malim ružnim dodatkom koji je neki brod ispustija ali nećemo o tome hahahahaha..sve u svemu temp.mora predobra taman onako kako treba.more čisto prekrasno.prelipo je bilo...u brodu atmosfera super...na povratku su svi bili vidno crveni i umorni pa eli...da smo duže bili ali i ovo je super...i da bilo je i zgodnih likova naughty za čudo božje smijeh ...školska godina prošla super...i meni i josipi...ništa pale nismo za razliku od polugodišta...prošla s 4...i meni ka bogthumbup...događaj dana je bia onaj goli dida na brodu priko puta nas...ajme što smo mu vikali...krepavali smo hahahah...fuiii ..ali dida faca..mi mislili ide po gaće on uzea aparat u ruke i uvatia nas slikivat...kako je jak ..pozdrav didi dead a i vama ostalima smijehmah

ovaj gornji dio pisan je ofkors u petak...ali ga nisam odma objavila...nikako jopu uvatit majko mila....hehe...

ne znam kad ce ona napisati svoj dio posta...ali pustit cu ja ovaj nek ide...onaj je ostaria post stvarno :)

u subotu je u gradu bilo ok....mislim da je josipi bilo puno bolje...ne znam..svasta se izdogadalo....u gothama je bilo puno ljudi....iako meni nije bilo nesto atmosfera je bila super i i pisme cini mi se...a ljudi su se rasplesali svjetski..neka zenska je plesala tako da san mislila da cu popit lakat u glavu....a bilo bi joj da san ga popila...mislin da bi letila s onog podija hahahhhaha...enivej....slide ce jos pricekat...

pozdrav svima!!

- 17:20 - Komentari (29) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.