nedjelja, 24.12.2006.

Sretan Božić svima!!!

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

- 12:30 -

Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Image Hosted by ImageShack.us
Ovo je moj način da olakšam dušu i ispunim slobodne trenutke. CARPE DIEM!wave

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
inobscuro

thumbupONI KOJE JA RADO ČITAM...


Peggy40
napuštena od svih
Tonka
balada
moje drugo ja
4ever_young
Mazohistički miško
MaRcHa
megane
moj tračak sunca
bottom_of_my_soul
sladkatajna
dreams of love
lady66
bambi
santea
Aquatica
kassandra
ejce
himalaya
krvava meri
Dicentra
photopublika

Image Hosted by ImageShack.us

"Ova jutra što te muče
Pružit će i tebi sve
Kada sutra bude juče,
A ti budeš tko zna gdje."
Arsen Dedić
Image Hosted by ImageShack.us

"Kao da sam drogiran
kao programiran
kao da me furaju
kao da me ljuljaju

Zamisli na bijelom konju
kako nebom sipas smaragde
Zamisli galopiras
sam po nebu od marmelade
Pjevusis neke pjesmice
vjetar ti siba u lice "
Bijelo Dugme


Image Hosted by ImageShack.us
"Sve ima svoje... I vatra i led
U kap se spoje... I čemer i med
Sve ima svoje... Vrlina i greh
Tuge postoje da bi prizvale smeh...
...................................................
Sve ima svoje... Kad mrzne i vri
Kad menja boje... Kad vene i zri
Sve ima svoje... Početak i kraj
Tame postoje da bi prizvale sjaj "

Ognjena- Đorše Balašević

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Čovječe pazi
da ne ideš malen
ispod zvijezda!

Pusti
da cijelog tebe prođe
blaga svjetlost zvijezda!

Da ni za čim ne žališ
kad se budeš zadnjim pogledima
rastajo od zvijezda!

Na svom koncu
mjesto u prah
prijeđi sav u zvijezde!

Opomena- Antun Branko Simic

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


"Ne budi daleko od mene ni jedan dan,
jer, ne znam kako bih rekao, dan je dug
i čekat cu te na nekoj stanici
kad negdje daleko usnu valovi.
Nemoj otići ni samo jedan čas, jer tada,
u tom času, spoje se kapi nesanice
i mozda ce sav dim sto traži svoju kuću
doći da ubije i moje izgubljeno srce.
Jao, neka se ne razbije tvoj lik na pijesku,
jao, neka ne lete tvoje vjeđe u odsutnosti:
ljubljena ne idi od mene ni za trenutak,
jer u tom času otići ćeš tako daleko
da cu obići zemlju ispitujući
hoćeš li se vratiti ili me ostaviti da umrem."

Pablo Neruda- Ne budi daleko od mene

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

"Šta sam uradio?
Kakva tužna humoreska!
Gradio
ispod gradova od peska
dubok bezdan bez dna. "

Bezdan- Đorđe Balašević

Image Hosted by ImageShack.us

"Negde se pipnu naši mali svemiri
kada vec pomislim da spavaš
Zašumi saten, tama se uznemiri
i kao talas naiđeš.

U školjke tvoga pupka leto zimuje,
tu cčuvaš mrve sunca za nas.
Sa tvojim dodirom se čežnja rimuje
dok kao talas nadireš.

I ništa više nije važno,
lice sveta zlobno i lažno se raspline za čas.
I nitko više nije bitan,
svi su pesak prezren i sitan.
Pesak ispod nas."

Đorđe Balašević- Talas



Image Hosted by ImageShack.us

Sreća u ovome životu
ovisi manje o tome
što vam se događa,
a više o načinu na koji to prihvaćate!
(Elbert Hubbard)

Image Hosted by ImageShack.us

"Sreca, sto je sreca sada znam
To je svaki susret s njim
Njegov dah na licu mom
Sreca, njegov korak, njegov glas
Njezni poljubci kroz noc
Sasvim jednostavno on
On je sve sto trazim jos
Od zivota sada svog

Jer s njim dozivjela sam sve
Sve o cem' djevojka tek sanja
Iz prica drugih ljudi
To je sve sto zivot moze da ti da
Al' dio sna, jednog vjecnog sna
O..

Sreca, njegov obraz pored mog
Samo za njeg stvoren dom
Sasvim jednostavno on

On u meni zivi tu
Kao kucaj srca mog
Pa kakav bio on je moj
Sa bezbroj svojih sitnih mana
Kad svoju srecu nades, tada znaj
Pletu se svi u zivot tvoj
Ma sto god rekli sad
On ce ostat moj

Sreca, sto je sreca sada znam
To je svaki susret s njim
Njegov dah na licu mom
Sreca, njegov obraz pored mog
Samo za njeg stvoren dom
Sasvim jednostavno on
Moja sreca to je on
Sasvim jednostavno on"

Josipa Lisac- Sreća

Znati mnogo stvari
ne znaci biti mudar.
( Heraklit)

Image Hosted by ImageShack.us

Mjera je metalnog zdravlja,
sklonost pronalaženja dobroga u svemu!
(John M. Templeton)

Image Hosted by ImageShack.us

"Ne gledaj me tako nocas
Jer u srcu tvoju ljubav slutim
Ne gledaj me jer muzika svira
Reci cu ti stvari koje cutim
Zato sklopi oci, idi
Jer i tvoje su zelene i snene
kao nekad njene

Ne nudi mi usne nocas
Pozelicu da me uvijek ljube
Ne govori tako lijepo
Ne vjerujem usnama kad gube
Lagale su drugog,
Lagat ce i mene isto
kao nekad njene

Ja sam covjek bez snage
da krene jos jednom
Ja sam sanjar sto je sanjao
samo s jednom zenom
Ja sam kockar bez srece
Ja se bojim, ja te molim, idi sad
I ne gledaj me tako i ne ljubi me vise "

Ne gledaj me tako i ne ljubi me više
Bijelo dugme


Sreća u ovome životu ovisi manje o tomu
što vam se događa,
a više o načinu na koji to prihvaćate.
E. Hubbard


Image Hosted by ImageShack.us


Ne jadikuj mnogo nad sitnim bolovima jer bi te sudbina mogla početi liječiti krupnima!
Pablo Neruda


Image Hosted by ImageShack.us


Dvije su stvari kojima svi težimo u životu: prvo je da dobijemo ono što želimo, a drugo da u tomu uživamo. Rijetki uspijevaju ovo drugo.
P. Smith


Image Hosted by ImageShack.us



A ti jos pospan kao i prvi puta
donosis cvijece svakoga jutra
i smijes se mojoj rascupanoj kosi
mom nespretnom hodu
i nogama bosim

A ja jos topla, sretna i snena
pricam ti tiho svoj san
jer hocu da ti sve znas
svaki moj dan i san
da ti me budis
da ti mi se smijesis i znas
da sam tvoja sva

Da li sam ti ikad rekla da te volim
da te volim svaki dan
svaki sat, svaki tren
da li sam ti ikad rekla da te volim
da te trebam, da te zelim, da te imam
i da sam uvijek tvoja sva

Josipa Lisac- Da li sam ti rekla da te volim














Designed by In Obscuro