Design: *Marija.* // Slika: *DeviantArt.*
< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On / Off

Opis bloga

free web counter

free web counter

navratite na web stranicu nase metal zajednice(u kojoj sam i ja) kluba SKWHAT

Svi vi koji s ezelite sa mnom dopisivati i izvan svijeta blogera javite se na msn- nightwish_ivana@msn.com





adopt your own virtual pet!



Svi vi koji s ezelite sa mnom dopisivati i izvan svijeta blogera javite se na msn- nightwish_ivana@msn.com


Blogovi koje se isplati posjetiti...

gljiva
Mala pohotnica
riverofblood
Dijana
Eddie

PAR RIJEČI O MOJOJ MALENKOSTI

-Ime mi je Ivana, a zovu me svakako
-Rođena sam 27.02. u bolnici u Sisku davne godine
-Živim sa starcima, bratom i šogoricom
-Obožavam crnu i crvenu boju
-Idem u 4.razred srednje škole za fizioterapeutskog tehničara
-obožavam životinje, posebno pse
-MUSIC IS MY LIFE
-kada se želim ispuhati, učinim to na svom veslu(gitari)-ona je moj ispušni ventil
-slušam metal, Nightwish-omiljeni bend
-imam fobiju od paukova
-Alergična sam na laktozu(mlijeko)
-Volim sve što je paranormalno
-ne pušim, pijem occassionaly
-obožavam igrati SIMSE (frend mi je reko da to igraju osobe koje vole upravljat drugim ljudima)-pa nek mu bude, hehe
-obožavam Milku od jagode-to znaju svi moji bliski frendovi-povjerljiva informacija...
-trenutno nemam dečka, ni ne treba mi(iako ponekad poželim da sam s nekim)
-volim čitati knjige o paranormalnom, ali sve dok nisu pretjerane previse
-volim iz knjiga saznati nešto novo, kao npr od čega se radi vodka??hehe-da da, i to znam
-obožavam svog brata koji je uvijek tu za mene
-volim slušati glazbu koja ima smisao, pa takvu volim i stvarati
-ne volim ogovaranje iza leđa-ako šta imaš za reći reci to u lice i gotovo
-mrzim to šta sam maturant...
-Čehinja sam po mami(bar sad svake godine idem u Češku)
-Volim sve koji mene vole
-Ne volim ljude koji se pretvaraju da su nešto što nisu
-Lako se rasplačem
-Jaako sam osjećajna





NIGHTWISH lyrics

NEKI BENDOVI KOJE MOJA MALENKOST SLUŠA...DA POSJETITE I NJIHOVE WEB STRANICE...

Nightwish
Lacuna Coil
Behemoth
Dimmu Borgir
HIM
Alice in Chain's
Immortal
Apocalyptica
Amorphis
Satyricon
Cradle of filth
Darkthrone
In flames
Canibal Corpse
Devil Driver
Crematory
Six feet under
Emperor
................

elouai's doll maker 3


Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

[IMG]http://img388.imageshack.us/img388/5430/68yc1v8by7qs7ubkz1.gif[/IMG]

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us






petak, 22.02.2008.

Pa, ovaj puta bez naslova...

U ove protekle 4 godine sam se full promijenila. Ove zadnje najviše... Prema nekima sam se na bolje, ali ima više onih kojima sam se na gore. Ja si nemogu tu pomoć, žao mi je. STVARNO.
Na primjer, vjerovala sam u vampire, bar sam htjela vjerovati u njih, ali i to se promijenilo... Vampiri su samo leševi u raspadanju koji drugima piju krv i hodaju okolo...ako su i to... Nisu onakvi kakvima se prikazuju u knjigama i filmovima, naprotiv.Oni su jednostavno-hodajući leševi...NAŽALOST... Vjerovala sam da su svi vampiri kao Edvard-takav bi mi dobro došao...Ali hello...To je samo knjiga...
Btw. Ima par nerazjašnjenih slučajeva tzv'vampirizma'.Vjerujem da ste čuli za slučaj grofice Elizabeth Barthory... Ta priča je glupost. Ma bezveze. Na kraju je kao umrla zatočena sa hranom i vodom... I ja bih umrla da me tako zatoče bez danjeg svijetla i da imam samo malu pukotinu kroz koju dobivam vodu i hranu...
Ako vampiri postoje, oni su tako i tako obuzeti sotonom, a to znači da nisu ništa drugo nego-sam sotona.
Prije su nalazili prazne grobove i trupla koja siu imala još krv u žilama.Ali ja mislim da su pokopali čovjeka koji je bolovao od katalepsije-besvesno stanje nalik smrti.Tad nisu znali što je to besvjesno stanje...eh...

JESU LI BOLESNICI S PORFIRIJOM VAMPIRI?

Biokemičar Dolphin je predložio teoriju po kojoj bi vampiri iz narodnih predaja
mogli biti osobe koje su bolovale od porfirije. Njegovi argumenti su bili slijedeči:
Bolesnici s porfirijom su iznimno osjetljivi na svjetlo; čak i umjereno izlaganje
svjetlu može ponekad uzrokovati velike nakaznosti. Koža lica moze biti ožiljkasta,
nos i prsti otpasti, a usne i zubno meso napeti pa zubi očnjaci mogu biti uočljiviji.
Kako bi izbjegli sunčevo svjetlo osobe s teškim slučajevim porfirije izlaze
jedino noču, daljnje vampirsko obilježje. Porfirija se pokušava liječiti krvavim
proizvodima pa su žrtve porfirije mogle pokušavati samo-liječenje pijenjem krvi drugih
ljudi. Porfirija je nasljedna, ali se simptomi ne moraju manifestirati do nekog stresnog
događaja. Ako osoba s porfirijom ugrize brata ili sestru s latentnom bolešču, što je
vrlo stresno, simptomi se i kod njih mogu pojaviti. Hrana koja aktivira enzime koji
uništavaju hem, i pogoršavaju simptome porifirije, poznato je sredstvo za tjeranje
vampira češnjak! Pa ga bolesnici izbjegavaju. Baš kao i vampiri.
Sveukupno izgleda zanimljiva kao teorija no profesor Dolphin nikad nije
objavio formalni znanstveni članak u kojem bi opisao svoju teoriju.
Recimo teške promjene na koži bolesnika javljaju se samo u iznimno teškim
oblicima bolesti, a bolest je sama po sebi vrlo rijetka, što ne daje dovoljno materijala
za široko rasprostranjenu priču o vampirima. Navodni vampiri ekshumirani u 18.
stolječu nisu imali nikakve nakaznosti lica i prstiju. Ideja o vampirskom izbjegavanju
svjetla možda ima i veze sa simptomima te bolesti ali uglavnom je produkt mašte
književnika. Postoje priče o europskim vampirima 18. i 19. stolječa koji su viđani
tijekom dana. Bram Strokerov Dracula je smrtno-blijed, a folklorni vampiri su navodno
bili žarko-crvena lica zbog konzumiranja krvi. Oboljeli od porfirije ne žude za krvlju.
Pijenje krvi ne bi olakšalo njihove simptome niti se ikad opčenito smatralo da bi im to
pomoglo. Dapače, neki oblici porfirije liječe se puštanjem krvi a nije niti dokazano da
česnjak pogorsava porfiriju.


Pa sada, tko vjeruje, neka vjeruje, nemam ništa protiv... I ja sam jednom...ali puzle su se lagano posložile...Ponavljam, vampiri nisu ništa drugo nego hodajući leševi u raspadanju-drugim riječima zombiji i pitanje je dali uopće postoje...Ali ne vidim razloga zašto više vjerovati u te stvari...

- 19:44 - Komentari (16) - Print - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.