Design: *Marija.* // Slika: *DeviantArt.*
< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On / Off

Opis bloga

free web counter

free web counter

navratite na web stranicu nase metal zajednice(u kojoj sam i ja) kluba SKWHAT

Svi vi koji s ezelite sa mnom dopisivati i izvan svijeta blogera javite se na msn- nightwish_ivana@msn.com





adopt your own virtual pet!



Svi vi koji s ezelite sa mnom dopisivati i izvan svijeta blogera javite se na msn- nightwish_ivana@msn.com


Blogovi koje se isplati posjetiti...

gljiva
Mala pohotnica
riverofblood
Dijana
Eddie

PAR RIJEČI O MOJOJ MALENKOSTI

-Ime mi je Ivana, a zovu me svakako
-Rođena sam 27.02. u bolnici u Sisku davne godine
-Živim sa starcima, bratom i šogoricom
-Obožavam crnu i crvenu boju
-Idem u 4.razred srednje škole za fizioterapeutskog tehničara
-obožavam životinje, posebno pse
-MUSIC IS MY LIFE
-kada se želim ispuhati, učinim to na svom veslu(gitari)-ona je moj ispušni ventil
-slušam metal, Nightwish-omiljeni bend
-imam fobiju od paukova
-Alergična sam na laktozu(mlijeko)
-Volim sve što je paranormalno
-ne pušim, pijem occassionaly
-obožavam igrati SIMSE (frend mi je reko da to igraju osobe koje vole upravljat drugim ljudima)-pa nek mu bude, hehe
-obožavam Milku od jagode-to znaju svi moji bliski frendovi-povjerljiva informacija...
-trenutno nemam dečka, ni ne treba mi(iako ponekad poželim da sam s nekim)
-volim čitati knjige o paranormalnom, ali sve dok nisu pretjerane previse
-volim iz knjiga saznati nešto novo, kao npr od čega se radi vodka??hehe-da da, i to znam
-obožavam svog brata koji je uvijek tu za mene
-volim slušati glazbu koja ima smisao, pa takvu volim i stvarati
-ne volim ogovaranje iza leđa-ako šta imaš za reći reci to u lice i gotovo
-mrzim to šta sam maturant...
-Čehinja sam po mami(bar sad svake godine idem u Češku)
-Volim sve koji mene vole
-Ne volim ljude koji se pretvaraju da su nešto što nisu
-Lako se rasplačem
-Jaako sam osjećajna





NIGHTWISH lyrics

NEKI BENDOVI KOJE MOJA MALENKOST SLUŠA...DA POSJETITE I NJIHOVE WEB STRANICE...

Nightwish
Lacuna Coil
Behemoth
Dimmu Borgir
HIM
Alice in Chain's
Immortal
Apocalyptica
Amorphis
Satyricon
Cradle of filth
Darkthrone
In flames
Canibal Corpse
Devil Driver
Crematory
Six feet under
Emperor
................

elouai's doll maker 3


Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

[IMG]http://img388.imageshack.us/img388/5430/68yc1v8by7qs7ubkz1.gif[/IMG]

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us






utorak, 15.05.2007.

malo u depri, malo sretna, pa opet u depri...

Evo mene opet...iznenadeni? i ja sam...
Iako bas nemam o čemu pisati, odlučila sam malo se ispuhat ovdje...pa tko me hoće čitat, nek me čita, tko neće, ne mora...
Na gitari se nisam mogla ispuhati u potpunosti, na žalost.... nije me uhavtila depra, ne...samo imam viška energije danas...
I saznala sam o nekim osobama nesto, zadrzat ću to za sebe, jer jedino sebi vjeurjem...nešto mi je toliko žao...i grizem se zbog toga...sad sigurno neću moć spavat...necu moc spavat...zao mi je...jer se osjecam kao da samo tjeram osobe od sebe...a ne znam sta sam zapravo napravila, te osobe me samo izbjegavaju...pa ok, ako vam se ne svidam, sta ste mi uopce prijatelji???nastavit cu i bez vas lijepo zivjeti kao sto sam i do sada...imam osoba koje me vole i koje me smatraju frendicom...i zao mi je ako vam smetam u zivotu, pa maknite se od mene, ako vi mene ne trebate, ne trebam ni ja vas!!!i nadam se da ste razumjeli-iako ja vas nikad necu...
Naime, slavila je naša Suzy 18. rođendan danas...i da sam znala da će bit tak luuudo ne bih ni ja išla u školu...ali šta je bilo, bilo je...glavno da nije bljuvala kad smo išli kući iz škole...iako je smrdio cijeli kombi po alkoholu pa smo mi svi na kraju bili opijeni...
Jučer sam bila na rođendanu malom Matiji...i tako smo imali i zbor,hehe... zbor koji su činili-moj stari, stari od pohotnice, moj stric i Nenad(tata od Matije). I svi su povukli mulja...i neka su...bar su nam došli na kraju pjevat van...
Ivan naš dragi nam se odselio sa dragom Marijom-to je vijest za pohotnicu(nisam ti stigla reć jučer)...u neki stan u Kutini... i nek im je sa svom srećom...
Još jedna vijest koju moram spomenut- moj bratić Goran je DIPLOMIRAO!!! Jeee... ja sretna ko da sam ja diplomirala...sad pije negdje u Zg-u...
Opet imam luuude snove...al ono, baš mislim lude, kao blesave...i znam da nisam jedina, ali sigurno niste sanjali smrt jednog frenda tri puta...i da vam se taj san stalno nastavlja i nastavlja...i uvijek se probudim u suzama jer mislim da je to stvarno...ali dodem k sebi za kojih 20 sekundi i sve bude ok onda... jednog jutra kad sam to sanjala stara me cula da nes pricam pa je dosla vidit sta mi je i probudila me , a ja nju pitala kao «Kad je Igoru sprovod?»...al baš me ful dotukao taj san...
I da, moram opet reć nešto... zaljubila sam se... i ne znam, opet to osjećam, i opet sam sretna... iako sam ja uvijek sretna...ali sad sam jako sretna...(i nije onaj dečko na kojeg ćete prvo pomislit) i ne znam, jednostavno se dogodilo...iako je za sad nemoguće ispunit da budemo zajedno jer smo odvojeni, bit cemo uskoro zajedno...i, hvala ti na svemu, hvala ti jednostavno za sve sto si ucinio za mene...hvala ti sto si uvijek tu kad te trebam...hvala ti sto me odvracas od mojih glupih misli i hvala ti sto me razumijes...
I tak...eto, to je to...eh da...

- 22:16 - Komentari (5) - Print - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.