< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

zujo

Cursors



Free Web Counter

Free Web Counter
POSTAVLJEN:1.11.2006

Radosnazujo

Ambicioznayes

Finasmijeh

Aktivnawink

Extrarolleyes

Lijepazubo

Atraktivnarofl

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image<br />
<a href= Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



bedzevi.com,button,badges,priponke,Totalno opicena


bedzevi.com,button,badges,priponke,Skoro normalna


bedzevi.com,button,badges,priponke,B.I.T.C.H <br />
Babe in total control of herself


TO BI ZA SAD BILO TO......(neda mi se vise...:)

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Tutor
Imageshack
MSN

FORA BLOGOVI

Hanuskanaughty
Tinchekolud
Ivonasmokin
Anonimnabrinetasmijeh
Kikachkiss
Antonelathumbup
Dinazujo
Matejayes
Anacool
Ana-rukomet
Sucicnut
Nepoznata
Black-girl
Rudlava
Tear-of-blood
Anonymus
Lucija
Tena G.
Tena H.
Marija D.
Valentina

NESTO O MENI.......



IME:Rafaela...(ljepo ha?)smijeh

NAJDRAZA BOJA:roza...naughty

NADIMAK:rafi,ela...(treci necu rec jer me samo doma tak zovu)zaliven

GRAD GDJE ZIVIM:Zegebe...hrvatska

DATUM RODjENJA:20.06.1992.(blizanac)wink

GODINE:15...party

MOJ MSN:gdje mi se mozete javit:beslicrafaela@hotmail.comyes

SKOLA:medicinska(Mlinarska,zg):namcor

LJUBAV:khm...tesko za rec...s vremena na vrijeme...

MOJA NARAV(ili kak da kazem??):opicena...nekad zivcana,nekad ljubomorna,cesto jako zaljubljena...cerek

TO BI BILO TO.......



Njeznosti malo...





VOLIM SEBE VIŠE NEGO TEBE
ZNAM DA JE POGREŠNO NO ŠTO DA RADIM?



Naucila sam da lekcije koje si me ucio
Nikada ni nisu bile istinite
Naucila sam da sve one rijeci
Nikada nisu ni bile u najboljoj namjeri
Naucila sam da svi pogledi su bili za nju
Naucila sam da sam poslijednja ti na listi
Naucila sam bezvrijednom biti.
Hvala....




Prošlo je dosta vremena od dana kada smo zadnji put razgovarali. Od kada su nam se oci susrele. Danas me tvoja prisutnost cini zbunjenom. Spoj uspomena i nesposobnost razlucivanja našeg odnosa bude u meni odredenu ljutnju. Kada smo postali stranci?Vrijeme je da zaboravim.
Sometimes, best thing to do is just to let go.
Ali snažna su sjecanja na one dane i teško mi je ne razmišljati o tome. Želim barem polovicu onoga što smo imali. No, od kuda meni pravo da želim, da zahtjevam? Jesam li doista dobivala više nego što sam cijenila? Od kad te nema, cesto uhvatim samu sebe kako zamišljeno gledam kroz prozor. Previše razmišljam, kao da ce te to vratiti.
Ludost. Ludost je moja snaga, moja želja i moja potreba da te vratim.Ludost su ove rijeci koje trošim uzalud...




Moja želja, moja sudbina, moje prokletstvo i moja sreca....


Kazu da oci mi se zacakle kad pricam o tebi,
o svemu onom sto nismo bili i sto smo mogli bit.
Kazu da usta mi se razvuku u neki lagani osmjeh,
nekako sjetan i tuzan.

I mogu se zaljubljivat nakon tebe, doista mogu.
I jeli zaista bitno sto ih sve s tobom usporedjujem.

Ti si moja proslost, sve ono sto sam nekad bila,
moj smijeh i moja suza.
Sada si samo sjecanje, samo toplina u grudima,
samo jeza koja me prodje kad me pogledas tim plavo-zelenim ocima,
samo uzdah kad se sjetim tvojeg zagrljaja.





subota, 15.09.2007.

a neznam naslov

mislim ono bilo bi vrijeme...da se i ja javim ha?...
pa eto ugl.zadnjih par dana sam stalno na netu al na msn-u imam neke zajebancije s nekim bezobraznim ljudima i s jako dobrim ljudima o kojima sam promjenila misljenje....bilo je dobro al sad je jako dobro...ugl.hocu rec..da mi se nije dalo pisat post...ko sta svi znate pocela je skola na moju VELIKU zalostheadbangheadbangheadbangcrycrycrynotuzan...jer mi se fakat nije dalo nakon tjedan dana tulumarenja na danima pivanaughtypartypartypartyyessretannaughtysmijehzujo....ono zadnji dani u klcu....jebeno...al opet ne tak nes posebno....bilo je i puuuno boljih subota....ugl.jeeebeno mi je bilo na gibonniju svaka pjesma od rijeci do rijeciyes...ono ljepo...na coloniji onak sam se isplesala i poslje jos techno sator...nisam mogla na nogama stajat visedead....no skola je pocela...ono fakat fora razred svi su za zajebanciju mislim barem mi se tak cini u prva 2 tjedna smo se vec jako zblizili svi,ja sam sa svima dobra ubiti svi su sa svima dobri,kod nas je vec 2 dan skole bilo musko zenskih zagrljaja i ljubavi fora ha?cerekyeskissal ne radi se o meni cak smo imali i male neugodnjake neki su se upoznali i dublje u gacenaughtyeekthumbup(mah nebitno nije za javnost detalji)...zegebe i nije tak los...samo kaj mi se zasad jos ne svida skroz jer ono dobro je to kaj nemoras pjesacit do skole al opet glupo mi je kud god krenes trebas se furat tramvajem ili busomblabladeadnono....dobila sam pokaz i cak sam ljepo ispala na slici...naughty
osnovna ono...neko mi je prico kak je u prva 2 tjedna htio sve dat da se vrati u osnovnu...ono je da su profe stroge al kaj mogu ocekivat ova skola(medicinska)u koju ja idem najbolja je u zg i navodno najbolja tj.najstroza u cjeloj hrv...al imamo fora razrednika koji uopce nije u skoli predaje tjelesni i fora je...mozes rec bilo kaj protiv bilo koje profe i nece nis rec...a tak i mi za njega(dogovor)zaliven....nije da mi osnovna ne fali al ono nije tak strasno u srednjoj za pocetak....jedan dan sam listala citanku iz hrv sva isarana(DOSADNO MI JE,hrtv,rafaela + .....,"im the best fuck the rest"...itd)i sjetila se ljudi iz osnovne i glupih provala bacicevih,majotovih svada s julom i kladusickom,tinovog mehe,bobotovog smjeha...al ono definitivno mi fale bivsi nastavnici...ono:TARIBA i njegovi vicevi(btw.neam blage dume o pov.),leopoldina opicena,GEROVICA....joj...,JULA,sokolovicka,kladusicka(neam pojma o matisi...)i tak...shvatim da mi je osmi raz bio jeeeebeno dobar...OSMASI UZIVAJTE i probajte svaki dan iskoristit kak najbolje znate bez svada u razredu...probajte malo vise ucit(znam da zvuci blentavo...al iskreno je) jer ce trebat nekima od vas...bezobzira sta nastavnik ne trazi puno...jer stvarno ce ti trebat bit ce ti lakse....nisam u to vjerovala dok nisam dozivjela...ma dragojla je super skola sa super profama sam kaj mi to nismo bili svjesni a nisu ni sadasnji ucenici...al bit ce kad dodu u srednju...
ugl.ovaj vikend nemrem u klc jer: 1.dosla mi je sestra,2.u ned moram trcat na jarunu trazila nas jedna nenormalna profa i moramo doc,3.neda mi se furat tamo pa opet natrag vlakom u rano nedeljno jutro jer niko me nece odvest ni dovest natrag...CURE ISPRICAVAM SE...a ni iduci vikend nemogu krstitke(necakinja)...tak da za 2 tjedna tek sub...ajd...da ne duljim vise pozz cjeloj planeti i dalje....pusapozzlakunoc piknite koji komentar...



| komentari (23) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.