četvrtak, 05.07.2007.

bilo mi je jebeeenoooooo na KoRn-u!!!!!!

hehe da bilo je jebenoo.stvarno je bilo ludo.iako šalata nije bila skroz popunjena što se nisam nadala.bilo je zakon.skakala sam cijelo vrijeme.sad mi vrat otpada i noge ali isplatilo se.
dečki su stvarno odlični.a imali su i joeya iz slipknota na bubnjevima tako da je bilo još luđe.
svirali su dosta starih stvari među kojima i somebody someone,here to stay,falling away from me....
na falling away from me sam čekala otkad su počeli svirat tako da kad je počela bila sam ne moram ni reć luddaaaa!!! :))
publiku su zagrijali na got the life kad smo svi poludili i počeli skakat ko nenormalni.hehe
na y'all wan't a single jonathan je rekao: ''now i wan't all of you to put your middle fingers in the air''
ma bilo je ludo.


Image Hosted by ImageShack.us



naravno svirali su i twisted transistor,freak on a leash, throw me away (koja mi je jebena pjesma)
za zadnju pjesmu su odabarali blind koju je jonathan posvetio njihovom fanu koji je nedavno poginuo.
bilo je super kad je pjesma počinjala svi su sjeli na pod dok je on pričao i dok je muzika bila polako svirala a onda kad su počeli riffovi blind svi smo poludili i skakali ko manijaci. :))
i još jedna stvar jonathanu stvarno super stoji kilt hehe.
ah što još reći osim da je bilo stvarno fenomenalno i to morate doživit uživo da vidite kako je.


Image Hosted by ImageShack.us



eh da nije bilo bljuvanja ovaj put.hvala bogu.hehe
ljudi uživajte i pozdrav.....


13:29 | Komentari 4 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.