<body>

btw.

par pjesama za vas.i moju dusu.da smire ovo stanje groznog pissssedoffa.




o yeah.i fucking want ya back.




totalno.youdontloveme.<'3.but i'm used to it.somehow. :(

05.12.2009. | 01:45 | | 1 | Komentari | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ja....



-jako zaljubljena.nesretno.6 mjeseci.2 tj.od tih 6 mjeseci bila su sretna ,liepa,vesela.

- kreativna.[ ali.nije to tako lako. moja nesreca potpomaze mojoj kreativnosti.].

- tuzna. [vjecno]

-upoznajte me.ali preko posteva.nezelim reci nista vise o sebi.


glitter-graphics.com




rawrzz.i love ya babe <3

on.

[ovo posvecujem samo njemu. ]

Ljubav.
Sreća.
Ta dva pojma iskorjenjena su onoga dana kada si nestao.
Opet...Blizu si mi.
Opet..Vidim te svaki dan.
Opet..cujemo se stalno..
Ali...
JA TE NEMAM.

Nemogu bez tebe...
Shvati to više..
Zar iz mojih rječi nemožeš izvući nešto više..
Zar moj pogled jednostavno ne vrišti rječima "volim te " ?!

Nitko nezna...
Da te volim.Pa ni ti.
Ovih 6 mjeseci muke..
Idu mi od ruke..
Tugom i plačem...
Posrnut ću i pasti...
i tada možda shvatiš moju ljubav..
koja ne prestaje...

i...

na kraju snaga..
kada vise nebudem mogla..
ni malo...
tvoje ime ce biti na mojim usnama..
tvoja suza u mojim ocima...
i tvoj dodir na mojim rukama...
volim te...
<3

stvarčiCe. ;D

kolko vas je :



[...] __ [...]

c:

Free Wha MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com

fo:








Myspace Falling Objects @ JellyMuffin.com













Myspace Layouts


Credits

Prilagodila: x[*Skater G!rL*]x Designer: Fish fries



x[*Skater G!rL*]x