petak, 16.11.2007. ♥

................................3 runde po 5 minuta!!!rofl hehe!!!.....by-štor...........................

dakle, nakon proteklih događaja odlučila sam napisat post o pakracu...znači to je grad. taj grad ja i lara pohodimo već godinu i pet mjesec..da...znam! UŽAS!! je da je lara tamo bila MAAAAALOOOOOOOO češće nego ja, al nema veze, tamo smo se naživcirale za 100godina...mislim da smo ćak 3 puta zakasnile na vlak..jednom su lara i štor gledali pa su fulali, a jednom ja i ivan..i isto falš-ponovo!!! a jednom onak bzvz..deaddeaddead...onda nas je vozio kući feher, i taman malo poslje moje kuće nas iskipa i izlazimo vam i tamo moja baka prolazi, i gledam ja nju i gleda ona mene al nije niš skužila..yeskad sam prvi put tamo bila, kak smo nogom kročile počeo je pljusak, a to je bilo prošlo ljeto..uglavnom uvijek neka sranja..s ovim bi se lara jako složila..ludlud
a sad pošto nisam duuugooooo niš pisala, jer sam pametna zaboravila lozinku i korisničko ime..SMOTANA!!!-izvještaj:(pa sad imam novu adresu)..da, gdje sam stala, danas sam u 4 otišla sa larom u pk. i prvo smo išle same u jet set i baš kak smo došle i sjele meni zvoni mobitel-stari (meni starci ne znaju da sam u pakracu, a larini da saznaju mislim da bi ju ubili) prvo stari pizdi na mene jer se nisam javila prvi put-ja sam pretrnula, doslovno sam se cijela tresla-i na kraju se ispostavilo da je sam trebo moju mejl adresu..ko da ne znam šta..ja sam starcima rekla da sam kod hajde tak da je stari mi mogo reće bez jebem ti da se vratim kuć..umrla sam..i nakon vesele dobrodošlice otišle smo u kolibu (ne pitaj te!!!!). tam su bili štor i ivan, i napaljeni štor je tjero van mene i ivana, pa smo na kraju morali otić..sjeli smo u neki birci i zajebavali se..kad smo se vratili i čekali da feher dođe po nas..ivan i štor su me učili kartat belueekeekeek-NIJE IŠLO!!! i kak sam sjela u auto tak sam pretrnula..mrzim se tak vozit..tak mi je bilo i kad sam prošle godine išla ilegalno u daruvar..al na kraju je sve ispalo ok..
smokinsmokinsmokin-opis situacije!!!!!!!
evo sad ste dobili malu predođbu o tom pk-u..
za detaljnije informacije ostavite iscrpan komm (SVI) i sa zadovoljstvom ćemo vam odgovorit (posebno larapjeva)
kissy-kissy.. pa-pakisskiss

♥ 21:54 ♥ komentari (11) ♥ print

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.