utorak, 09.01.2007.

A BOLESNIH SMAJLIJA...

cool .... ovaj ka nosi cvike..po boji koze se moze zakljucit da ide u solarij,te da je po svemu sudeci (cvike, i to) trenutacno u solariju.ali vidi se da je pretjera jer je pocrvenija,dakle-pece ga.pa koji se onda kurac smije???debil...

rofl .... a ovi ima zube ka pepi the killer..dakle bez daljnjega-retardiran je.

kiss .... ova dva su isti...a ljube se..a kako su svi smajliji sta se vidi iz priozenog muskog roda,dakle i ovi su..pedercine obicne...

rolleyes .... a nemoj mi tu ocia kolutat debilu,ubit cu te!!

wink .... edercina namiguje mi,mrzin pedere.

yes .... ovi debil klima ka da ga je ko sta pita.

no .... pa ovo nije uopce smajli.smajli b se tribali smijat,a ne bit goticari.

eek .... za koji kurac ovi ima kockasta usta...?

nono .... vridi isto sta i za drugog sivog

bang .... ovaj se vec vrijeđa...dooobro je miki..vidit ce mo se mi.

burninmad ....ovi bi jos moga bit i dobar,ali ce ionao brzo izgorit,pa je za kurac.

dead .... ajme meni ovaj nirvana smajli je najgori!!nirvana je smece narkomansko!

greedy .... nije u šoldima sve

headbang .... ovo je oni prv iz solarija svatija da je debil pa se cipa glavon o zid..a lipo san ti ja govorija..

mad .... ajde jebi boga crvenoga..i ja bi se ljutija da san indijanac...

mouthwash .... pepi pere zube

naughty .... uuu..čoko smajli...

nut .... vridi isto sta i za #4

party .... koji ce mu kurac 2 čaše? i kako cili zivot mu traje ova jedna krigla?kako u se ne potrosi?e da je to tako u zivotu....

smokin .... sta je ovo jebote...ray charles pusi travu..?rs jebi mater coravu...

thumbup .... opet pepy...vidi se po tome koliki su mu prsti.

wave .... ovi ustvari ne mase,nego se tuce po glavi...mazohista jebeni.

cerek .... svi misle da su ovo srca..ovo je dinko smajli ,a ovo okolo su muve.

blabla .... meni pari da ovi govori "bogami,bogami,bogami,bogami,bogami,bogami..."a kinez...nemoj mi boga majku ti kinesku jeben....

zijev .... nema desnu ruku.ima desnu saku,ali nema ruku.

zaliven ....a on je kao potlacen.ajde jebiboga zutoga,beri rizu tamo sa ostalin zutima...nemoj mi se tu bunit nesto....

smijeh .... opet ovi pepy...daj gubi se vise... mhm-aha

puknucu .... kamikaza-dakle japanac-dakle gubi se jebi gouspu..

njami .... ovaj je poljoprivrednik.ima grablje i pilu...neka,neka...samo ti radi..glupane.

namcor .... ohooo....evo nam i popa...

mah .... opet on...nemoj se tuc po glavi debilu!

lud .... on ce se ustvari ubit.ovo nije ruka nego pistolj obojan u plavo.pogledajte bolje....

hrvatska .... stari neki ustaski smajli.pusi kurac-srbija do tokija...jos ga je neki delija namlatija,oko mu se zatvorilo...jebo te tomson

zujo ....opet ovi debil..a 2 puta san mu reka da mi ne koluta ocima tu...



nije meni dosadno...
- 02:06 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.