ponedjeljak, 18.12.2006.

Nemreš bilivit

Sad ja razmišljan. Kaže kumpiri. Jebote kumpiri. Zašto ne rastu na stablu? Nego moraju u zemlji. Fuj. Ne bi ja to jea. Yeah. Ou yeah. tudum. paramtaramcing. turum taf taf taf tabičitabičitabiči taf taf tudum. I gledaj sad. On meni kaže ej bog. Ma nemoj boga. Kaže ej zdravo. Ma nemoj mi zdravo. nisan ja Zdravo. ja san Joško. A smijade. Ništa. Najbolje bi bilo iselit se iz zemlje. na pusti otok. i jest pijesak i more. hehe. Stopit se u jedno s okolinom. e to je glupa izjava. Stopit se s okolinom. Kako se možeš stopit s nečim? Nemoj mi se stapat tu..... ujutro najranije.... živac mi je rekao požurite konji bijeli žurite na aljasku. Gori ona ekipa party. A slušaj ovo sine. Zamisli da je imat pingvina koji će pit sa tobon. I tu cili glup samo pije. I ne triba ti niko. Tu se ubiješ sa pingvinom. I sad zamisli da ti (taj koji čitaš) vidiš mene i pingvina a pingvin brumaje. I ništa ti nije jasno... zašto je pingvin tu i zašto brumaje. Pingvin je tu jer oću sa njim pit, a brumaje jer se opija. Bila bi još veća baza da je pingvin na rasklapanje. I sklopiš ga kad ti se neda sa njim bit. I staviš ga u ovu multifunkcionalnu torbu. A doma dođeš i zaposliš ga. I onda sutra opet pit sa pingvinom. Ludo i otkvačeno.
- 19:16 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.