ponedjeljak, 18.12.2006.

ja sam novi. i....

...drago mi je bas mi je drago sta se mogu bas mi je drago predstaviti kao novi vanjski dopisnik ovog bas mi je drago bloga.ako se izluci bas mi je drago onda to glasi ovako:
"4(drago mi je)bas sta se mogu bas predstaviti kao novi vanjski dopisnik ovog bas bloga.ako se izluci onda to glasi ovako."
samo ostaje problem sa bas,ali s obzirom da je 2 puta sa "bas"a dva puta bez,to bi glasilo ovako:
"2(drago mi je)(bas mi je drago)sta se mogu predstavit kao novi vanjski dopisnik ovog bloga.ako se izluci onda to glasi ovako."
ali jhe vrlo glupo da ostane i ovaj zakljucak na kraju.pa ce mo sve podijeliti s njim,da bi ga se rijesili:
"(2(drago mi je)(bas mi je drago)sta se mogu predstavit kao novi vanjski dopisnik ovog bloga.ako se izluci onda to glasi ovako)/ako se izluci onda to glasi ovako."
onda to glasi ovako:
"2(drago mi je)(bas mi je drago)sta se mogu predstavit kao novi vanjski dopisnik ovog bloga"

-samo da nebi krivo svatili pod "bas" ne mislim kao na bass.jer je u bass 2xS.problem se dogada kada se zapitamo koliko S iznosi.jer ako s iznosi brojcanu vrijednost 1,onda je isto je li jedno dva ili 100 S.ali nije bitno mislija san da nisan mislija na bas ka bass nego na bas kao bas kao bas u kojem je s koje ima kvacicu bas poput c.ne bas poput c ka bass poput c nego bas poput c kao bas poput c.i nnisan mislija na c nego na c koje ima kvacicu isto kao slovo s kad ima kvacicu ka c kad ima kvacicu.
- 16:26 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.