angel...of...empiety

18.02.2007., nedjelja

U petak sam bila u školi samo jedan sat zato kaj smo mi sa Tg-a (turističke geografije) išli sa Micekom (profač) u Samobor,a kako ih je pola bilo bolesno išlo nas je samo 6. I to sve same cure. I tako se mi pokupimo već nakon jednog sata iz škole a trebale smo ostat do velikog,ali sorry kaj smo morale prije ić gledat dućane po grad. I tako krenemo mi lijepo na tramvaj i na Trg. Pogledamo si dućane,Tereza neke tenesice,Miška je brijem kupila majice u Terra Novoj a ja sam srela buraza i bivšeg kak se glupiraju u gradu,pa sam ja s njima bila i drapala se od smijeha. A bili su mi sumnjivi,a šta ćeš…jeee malo su si popiliparty. Vidla sam Emanuelino uplašeno lice kad je vidla da pričam s njima. A oboje izgledaju ko da su izašli iz ludnicedead (za mene je to pozitiva) al za ove iz Sesveta to je strah i trepet. Brijem da je cura prvi put stajala tako blizu nekom ko tako izgleda,još ovaj raščupan sa dredovima,hmmm.
I tako,ove su izašle iz Terre I krenule smo na Črkas se nać sa Micekom koji nas je čekao da idemo Samoborčekom do Samobora. I dođe bus i opasno nas opljačka. Mislim 20 kuna je karta u jednom smjeru za tajmadmad…ma….dale smo narvano pare i krenule tamo. Kad smo došle,jebeš fašnik i sve išle smo prvo u pizzeriju jestnjami. Tere i ja smo si naručile vegetarijansku pizzu,a Miška i Ema običnu. Suzi i Ratkajka nisu papale. I nakon što smo si pojele mogle smo ići dalje. Miceka smo izgubile po putu jer je on sreo neke frendove,a nam baš i nije smetalo. Nakon pizze smo otišle u lunapark i tamo se izdivljale. A djeca šta ćeš…nut
Baš sam pričala sa Terezom kak su svi ti ljudovi iz malih gradova (neću bit bezobrazna pa napisati sela) seksualno ugroženi. Naravno Tere ima već svu strategiju o tome,i samo kaj je to rekla čuješ sa glavnog trga onako glasno da svi čuju JEBITE SE DOK STE MLADI!!!lud
O Bože,pa mislim stvarno. U pravilu se slažem,bolje mladi nego stari ali kaj to mora ić na razglas. Ali to još nije sve. Izbor za masku večeri,konkurencija između nekog napaljenog lika i žene koja kao glumi gradsku kurvu. Obućena u bijelu haljinu,sise joj vise do poda,hoda od jednog do drugog lika i recitira neke perverzije, i guzi se svima kojima stigne. Samobor je naravno oduševljen izvedbom. Katarstofa živa. Jedva sam čekala sa se vratimo u metropolu. I vratimo se mi i ja sva sretna čekam tram da mogu ić na kvart. Sjednem u treskač i vozim se u dvojci do doma. Siđem na kvartu i krenem do svojim dečki da ih malo davim. Dođem do parka i vidim njih,klošari kao i obično sjede na klupici,cuga na stolu i smiju se. Vidim ja neku široku trenirku,klošarsku jaknu i kapuljaču na glavi. Reko evo imamo prinovu,popravim sjajilo i uputim se tamo i nadobudno očekujem nekog zgodnog novog…cerekkad ono ništa novono,nego moj bivši,dragi naš mali Luka. Nema više pačotice,šminkerske hlače i jaknu sa krznom nego ovo…i nema gela. Dečko se preko noći pretvorio u mog dečka iz snova (sorry Ban!)smijeh. Ajd dobro,ja onako u šoku gledam i ništa mi nije jasno,ali neću se buniti… hihihi
Bila sam vani s njima još neko vrijeme pa sam umorna otišla doma.
Probudim se u subotu,onako sve dosadno. Upalim komp i pustim muziku tak da se cijela zgrada trese. I već zvoni ova baba sa drugog kata i dere se na moju staru da smanjim to lupanje da ona želi živjet,pa crkni ako ti smeta deadMoja joj je stara naravno zatvorila vrata pred nosom jer ju baba toliko nerva da to nije normalno,stalno nešto sere. Subota je prolazila dosta dosadno. Izašla sam navečer na kvart i klošarila se sa dečkim,kada ono zvoni moj mob. Piše Kika,javim se ja. Čuješ nju: “ej,mi radimo tulum u Utrinama.Nixu starci nisu doma pa ćemo biti kod njega pa daj doleti”. Nije me morala nagovarat. Reko bit ću još na kvartu pa ću kasnije do vas doć. U međuvremenu su po mene došli Vlado i Ivan po mene da idem s njima idem u stan igrat uno. ( da nebi bilo Vlado mi je bratić, Ivan frend ako se to može tako nazvat.dobro malo bolji frendkiss). Bože,mislim Uno. Gore su još bili Sale,Adis i Sunčica. Svi su stariji od mene a igraju Uno. Onda meni Ivan kaže da sam ja luđakinja…lud
Uglavnom,nakon što su svi svima utrpali po 20 karata zvoni meni mob.Kika se dere jer kasnim,rekla sam da ću doć do 10 a već je bili 11 I 15. Ajd ja se brzo pokupim a frend me vozi,jee da nebi po tom mraku sama išla noćim tramvajem,kak da ne.
Dođem ja u Utrine i prvo se načekam 15 min.dok mi nisu otvirili vrata jer su svi mrtvi pijani i nitko od zike ne čuje zvono. Uđem u stan pozdravim se sa ljudima koje nisam vdla 100 godina i naravno da se moram uklopiti. Uzmem si Blacky(koji obožavam) i počnem pit.1,2 pa vino,itd…ostatka se ne sjećam. Samo znam da sam se probudila Nixovom stanu ujutro ik skužila da je već 9 ujutro. Budim Kiku koja je spavala na meni ko da sam joj jastuk. Pogledam oko sebe,ekipa spava jedni na drugima,Big L lupa u pozadini. Reoh vrijeme je da se krene. Nakon kave krenula sam na kvart. Dođem oko pol 11,i ne dođem doma nego ravno kod buraza pa dalje van. Bilo je natjecanje u malom nogometu kao humanitarno za našeg frenda Paka koji je umro prije 2 tjedna od raka. POČIVAO U MIRU. Skupio se cijeli kvart i cijela Volovčica da bi odali počast tom dečku. Ma baš predivno,skupilo se dosta novca. Lijepo se radio roštilj,cugalo se,muzika je treštala. Otišla sam na pol sata od tamo jer sam ipak morala doć u nedjelju na ručak u 1. Stara se naravno derala kako me nikad nema doma,da se uopće nisam javila di sam cijelu noć i onda da dođem samo na ručak,bla bla bla,klasika….
Kroz jedno uho ušlo kroz drugi izašlo. Bila sam 20 min. doma i pokupila se natrag na nogomet. Zatvaram vrata a ona se u pozadini neš dere,ma nisam ju niš čula.Stavila sam tak i onak već slušalice na uši,jer imam i pametnijh stvari za slušat od nje.npr. 2Paca.
Vratim se na nogomet i vidim Ivana kako trčkara sa loptom.Nije da mu baš ide ali bar se potrudio,a sladak je dok se trudi. Poslije je išao samnom kupovat čokoladu jer sam ja morala nešto čokoladno pojest.kiss U međuvremenu je moj bratić nestao bez traga.A šta ćeš,navikneš se da ljudi samo tako nestaju. Tako i moji dečki,samo kažu da moraju neš obavit,i nema se tu sada šta pitat gdje ideš,zašto i s kim.To je pravilo..
Al meni je baš bilo super,puno dečki sa dobrim nogama,ekipa cijela tamo,muzika,i malo cura. Raj na zemlji…
Vratila sam se navečer doma gdje su me nadređeni dočekali spremni na deranje i razgovor. Pričali su,i pričali i pričali. Nakon što sa sve odslušala otišla sam spavat. Nemojte me niš pitat šta su rekli,ne sjećam se.

image hosting for myspace

image hosting for myspace




WU TANG CLAN-ain't noting to fuck wit


- 14:45 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

moj msn:impietyangel@hotmail.com

Evo pomalo o meni:
Ime: Maja
Datum rođenja:09.12.1988
Horoskop: strijelac

Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo




I o meni dragim osobama:
Predstavljam slatkicu Petru

MySpace

MySpace



I treću ali ne manje važnu rokericu Andreu

Images for your blog

Images for your blog





Linkovi