angel...of...empiety

15.02.2007., četvrtak

Napokon mi je proradio internet. Htjela bi to dostojanstveno proslavit i opasno se napiti ali na žalost kao i pola Hrvatske uhvatila me gripa. Al ću zato brbljat o tome kako su meni prolazila proteklih mjesec i pol.
Pa počnimo sa novom godinom.
Doček je bio u Hip Hop Centru. Postava moj burki, Vekica,Stela,Dea i ja...Da,da Dea,ko bi rekao da je otišla na hip hop. Meni je bilo predobro jedino sam psovala jer su me noge tolikooo boljele od visokih peta ali za ljepotu ću sve istrpiti. Čak je i moja Deić imala minjak. Dobro istina da je bila sve u crnom ali ipak treba ju povaliti....ovaj POHVALITI!!! smijeh I što je još bilo.... Pa neznam nemogu se sjetiti,nije da je sve po starom,ali ove novosti nisu za internet,huh...hmmmmmmmmmm.

Evo neke slikice:
dea i mysef
Free Image Hosting at allyoucanupload.com


moj malo pero
Free Image Hosting at allyoucanupload.com

buraz & opet jaaaa & vekerica
Free Image Hosting at allyoucanupload.com

- 21:20 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

moj msn:impietyangel@hotmail.com

Evo pomalo o meni:
Ime: Maja
Datum rođenja:09.12.1988
Horoskop: strijelac

Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo




I o meni dragim osobama:
Predstavljam slatkicu Petru

MySpace

MySpace



I treću ali ne manje važnu rokericu Andreu

Images for your blog

Images for your blog





Linkovi