angel...of...empiety

27.12.2006., srijeda

PROPALI BOŽIĆ

Sve je počelo još za Badnjak...kao i svake godine tata i ja smo se namučili da postavimo lampice na moj prozor da svijetle.I napokon smo uspijeli kad ono čuješ čščščš i one pregore...ajde nema veze,pa šta tako nema veze. Odem van i dogovorim se sa burazom i Vekijem da idemo u Aquarius na Božić,na X-mas blackout. smijeh . U ponedjeljak se probudim i od ranog jutra razmišljam kako jedva čekam da idem u taj Aquarius...mislim,nisam bila već 2 tjedna,pa mi treba doza glasnog hip hopa. I polako dolaz večer. Počnem se ja spremati kada ponestane pudera...nađem još jedan rezervu. Taj sam problem riješila!thumbup Idemo dalje...napokon nakon 100 godina odlućim kaj ću obući i uspješno sve nabacam na sebe. Pogledam na sat kada ono 21:52...oni kasne,rekli su da će doći 15do. Nazovem buraza i baš kako sam si i mislila kasne zbog Vekija. Ajde,evo ti njih u 22. Silazim ja sa trećeg kata,i čim sam izašla sam im održala predavanje da je ljepota prolazna a da oni kasne a vrijeme prolazi. I sada sretna i zadovoljna krenem prema tramveju. I dolazi dvojka. Uđemo mi u nju kada nešto počne smrditi po paljevini..rolleyes.Pogledam kroz prozor a cijeli tram se dimi. Zetovac je uzaludno pokušao riješiti taj problem ali ništa...nomeđutim,mi se nismo dali izdržali smo taj smrad i vozili se skroz do importanea di smo išli po cugu. Ajde sva sreća pa je kiosk radio. Kupili si neš za popit i put pod noge kroz importane na dugu stranu na tram. Čekali smo ga i smrznuli se. Kada se napokon pojavi petica (u međuvremenu smo se slikali kao neki turisti...moja ideja). Uđemo mi u taj topli treskač i krenemo prema Jarunu. Polako hodamo prema Aquaču i već se čuje muzika. UUUUUUUU. Renatu smo uvalili lovu da ode kupiti karte pa so se kao i obično išli još malo sjesti van. Nakon smrzavice i neuspjelog nabavljanja papira odlučili smo ući unutra. Prvi je išao Reno,izanjega Kive pa ja. I Reno da kartu i uđe. Veki da kartu a ja samo gledam taj prag od vrata koji se nalazi pola metra ispred mene. I čujem muziku iznutra a duhom već plešem u toplini Aquariusa. Pita redar Vekija da mu pokaže osobnu,ja još uvijek maštam. Kad me odjednom opali hladni tuš i Vekijev odgovor NEMAM KAAAAAAAAAAAAAJJJJJJJJ!!!!!!!????? headbang headbangheadbang :headbang :madmadmadburninmadburninmadburninmad
Da,dobro ste pročitali nemam... i tako,onih pola metra do ulaza su se činila sada tako daleko. Naravno,nismo ušli. Pa nećemo Vekericu ostavit samog vani. Reno je isto izašao....uh uh uh.... tako blizu a tako daleko. Dali pare za upad i ništa. Proklete osobne,ko ih je stvorio.... Onda sam se još sat i pol smrzavala dok sam došla mado.
DOBRA STRANA:no
- 13:09 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

moj msn:impietyangel@hotmail.com

Evo pomalo o meni:
Ime: Maja
Datum rođenja:09.12.1988
Horoskop: strijelac

Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo




I o meni dragim osobama:
Predstavljam slatkicu Petru

MySpace

MySpace



I treću ali ne manje važnu rokericu Andreu

Images for your blog

Images for your blog





Linkovi