angel...of...empiety

30.11.2006., četvrtak

HeEeeeeeeeEEelllllOOOOooooOOOoOoOOOoOo!!!!!
Evo da se svojim vjernim čitateljima javim (? onak,nema ih...a zašto ne...). Danas je bilo baš super u školi. Makar sam bolesna i temperatura me šora,i izgubila sam glas pa pričam ko pičkica (Tomo BB) ali nije bed. Tako sam se smijala. Pero i ja smo potpuno nevino krenule u wc,ja sa ušla a PeTra nije imala papira pa je otišla u muški drpit da se ima....da....uglavnom,vratila se sva crvena i drapala se od smijeha. Dakle ovako,ode ona u muški a tamo se bili "dečki iz snova". Nakon što se ishrvala iz muškog ždrijela uletio joj je dečko iz snova bez bok ili nečega "jesi za kavu danasparty?",ova se jadna šokirala. Koji lik zna da ima dečka već 2 godine al ga to baš ne dira.banglud HAHAHAHA smijehsmijeh ova se pokušala pristojno izvući pa je rekla da će mu još reći...
A jadna,ko bi mislio da će ovaj skupiti hrabrosti. Nakon dugog premišljana napokon je našla rješenje za situaciju,naravno uz moju pomoć thumbup i skupila je snage,pa smo išle da mu to kaže. Ali je ovaj već otišao doma,pa se izvukla sa te nevine kave...winksmijehrofl
Sad se priča nastavlja sutra,hahahahah,račiči....ma nije važnonaughty
- 22:54 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

moj msn:impietyangel@hotmail.com

Evo pomalo o meni:
Ime: Maja
Datum rođenja:09.12.1988
Horoskop: strijelac

Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo




I o meni dragim osobama:
Predstavljam slatkicu Petru

MySpace

MySpace



I treću ali ne manje važnu rokericu Andreu

Images for your blog

Images for your blog





Linkovi