angel...of...empiety

19.11.2006., nedjelja

REHABILITACIJA ZA DUŠU smokin

Check Out MyspacePictureCodes.com for Free Myspace Graphics

Počela sam slušati hip hop prije nekih 6 godina. Točno se sjećam kad me to počelo zanimati. Sjedila sam u sobi na podu a na telki je počeo spot od Paca i Drea: California love. Ostala sam zaintegrirano gledati i skužila da mi se to fakat sviđa. Al šta sam ja znala šta je to hip hop u sedmom razredu,pogotovo kad svi slušaju N'Sync,Spice Girls i ostatak vesele družine. Nakon nekog vremena tata mi je donio doma onak bez veze neku kazetu. Ja pogledam piše Puff Daddy –No way out. Nisam imala blage ko je to. Stavim ja,i počne neki opasan beat,i glas od lika koji se moli Bogu,u pozadini zvuk helića i murije i onda počnu stihovi od Victory:
Yo, the sun don't shine forever
But as long as it's here then we might as well shine
together
Better now than never, business before pleasure
P-Diddy and the Fam, who you know do it better?
Tada sam po prvi put počela slušat hip hop,i znala sam da to nije neka prolazna faza. Nakon toga sam kod Renata čula Method mana i Mary J.Bildge i tako je počelo. Skupljala sam cd-e od Wu Tanga, Das efx-a, Onyx-a…
No,negdje na putu se malo izgubiš. Nekako mi je preko ovog ljeta malo dojadilo slušati stalno iste pjesme koje se ne puštaju nigdje u gradu. Ekipa sva ide u Čvaru i maše glavama,toliko da se bojim da će im glava samo jednog dana pasti s vrata. Pa sam i ja malo pod utjecajem počela slušati rock. Otišla sam sa Deom do Močvare,ma uopće mi se nije dalo ući unutra. Na kraju ni nismo…Hvala dragom Bogu
I tako sam se polako počela gubiti,zabrijala sam da fakat više ne volim hip hop toliko i da mi fakat dosta biti drugačija od većine. Obućena ko neki hippie, leptirići,šilterica… sve do jučer navečer

Jučer sam išla na Undergroun reaction u Cab.Pa mislim si,ma jebeš sve obući ću se skroz bez veze. Obične traperice,majica, gornji dio trenirke,lančiči,kosa na pola dignuta,malo šminke,i tenesice. Kao svaki dan. Nađem se sa Renatom i krenemo mi. Gledam po gradu sve neke spičkane trebice u minjacima i visokim petama. Hodaju kao da im je netko nabio štap u šupak,čast iznimkama koje stvarno znaju hodati u tome. Dođem do Caba,uđemo i skinem jaknu,kad mi netko stavi ruku preko očiju. Ono okrenem se i potpuno ne očekivajući sretnem Brunu. Repera koji je s nama bio na maturalcu (njegova stara radi u našoj školi). Hmmm,baš sam bila ugodno iznenađena. Malo popričam s njim,i spustim se stepenicama dolje. Vidim Vexa koji je onaj klošarski pozdravio Renata,a meni je pristojno ispružio ruku. Baš mi je bilo drago da sam ga srela. Pravo sam mislila da neću nikoga znat jer sva ekipa s kojom sam izlazila više baš ne ide u Aquarius od kad se baš ne pušta underground. Pravo ih nisam vidla sto godina. Sad se stara postava našla u Cabu na underground reactionu. Bila sam sretna kao malo djete. Skoro da sam znala sve žive.
Bilo je zakon,zika je bila za 5. Pravi hip hop...Masta Ace,Method man,Redman,Onyx,Dmx,Tribe called quest,Gang Starr....ma savršeno.Atmosfera nabrijana zbog zike...
Prava rehabilitacija za dušu koja mi je trebala sa se vratim na staro. E pa sad sam sigurna da tu pripadam...
I stavljam legednarnu stvar

PUFF DADDY(današnji P.Diddy)- victory

- 12:23 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

moj msn:impietyangel@hotmail.com

Evo pomalo o meni:
Ime: Maja
Datum rođenja:09.12.1988
Horoskop: strijelac

Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo




I o meni dragim osobama:
Predstavljam slatkicu Petru

MySpace

MySpace



I treću ali ne manje važnu rokericu Andreu

Images for your blog

Images for your blog





Linkovi