angel...of...empiety

02.11.2006., četvrtak

NEMA DO KVARTA

Evo mene napokon doma. Smrzla sam se ko vrabac u zimu. Ovo vrijeme fakat nije. Dođem van a ono -52...
Uf,sjela sam se na klupicu i istog trena više guzu nisam osjećala. I onda iz brda i dolina dolazi...moj dragi frendek Vekica kojeg nisam vidla od kad je škola počela jer je u popravnom u Lošinju. Baš mi je bilo drago kaj ga vidim smijehsmijehsmijehwinkwink. I onda sam rekla sama sebi: Maja ideš u Set na toplo,makar i ne volim taj birc. I uđem ja unutra 25 ljudi koje znam,i naručim čaj. UHHHH,koji blagdan,topli čaj,takav luksuz se ne događa svaki danparty. Svi su se začudili kaj me vide jer nisam na kvart bila vani već mjesec dana. A što reći,ja sam ugodno iznenađenje...hmmmmm....šala mala smijeh
Kasnije je došla Tea,i moj buraz,i ostatak mojih,i tak smo se cimali. Onda su se svi pokupili u rupu (buksu) da zapale vatru a ja i Tea smo mudro ostale sjediti u bircu dok se vatra ne rasplamsa. Neki likovi su nas pozvali za svoj stol pa se Tea odmah digla,a ja da ne ispadnem debil za njom. Nije da mi je baš bilo po voljino al neću je valjda samu ostavit. Jedan je kao reper i onda je repao sve živo od Wu Tanga kao da on meni pokaže kak on to zna, dok su se ostali divili kak on sve riječi zna napamet. JOJ daj molim te...headbang propucaj se u glavu bangbangbangbangbangbangbang
Koji debil,a ne da nezna nego NEEEEZNAAAAA. Uopće nisam imalo volje to prokomentirati na glas, ubio mi je svu volju za hip hopom u idućih 100 godina
Kad mi je fakat puklo digla sam se i pokupila u rupu. A tamo Betlehem,vatra gori 2 metra u zrak. Kobi sa nekom željeznom štakom lupa po vatri. Bože,kad sam to vidla vratila mi se želja za životom. Izgledao je ko vrag burninmad osobno. I onda oni moji ispadi...Počela sam se histerično i nekontrolirano smijati,još kad sam pogledala buraza na desno i vidla kak si je on legao na dravo pored vatre......hahahahahahahahahahasmijehsmijehsmijehsmijehwinkwinkwinkwinkroflroflroflrofl
Joj,trbuh me još i sad boli. Onda se je njih 30 okupilo oko vatre,ko u nekom geto filmu.
Joj,nema do ekipe s kvarta
- 22:42 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

moj msn:impietyangel@hotmail.com

Evo pomalo o meni:
Ime: Maja
Datum rođenja:09.12.1988
Horoskop: strijelac

Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo




I o meni dragim osobama:
Predstavljam slatkicu Petru

MySpace

MySpace



I treću ali ne manje važnu rokericu Andreu

Images for your blog

Images for your blog





Linkovi