angel...of...empiety

29.10.2006., nedjelja

Kako bi počela? Evo sa komentarima od jučerašnjeg dana. Suzi je imala rođendan pa su ljudi iz razreda išli kod nje,dobro...ne svi ali dosta njih. Pa evo tako se Dea derala na mene pa sam i ja išla makar protiv volje. Čak sam se i fancy obukla što je rijetkost za vidjet,al nije bed bar sam se uklopila,a Dea je bila ta koja je bila kao i ja inače u sasvim normalnom izdanju. Sva u crnom,jedino je obukla pume (naravno crna) umjesto starki.
Oko pol 8 sam ja krenula do Dee al preko kvarta da mi Dina da naušnici. I na moje VEEEELIKOOO iznenađenje dočekala me Andrea (ne ona iz škola) sa velikom vrećicom u kojoj je naj naj naj slađi svijećnjak,i poklonila mi ga. Nju žestoko neš puca,jer je kupila i Dini i Tei isto nešto + održala je govor kak ona nas fakat voli. A baš je slatka,mucica mala.
I tako ja sa svjećnjakom put pod noge i Dee,ali naravno da se nebi osjećala usamljeno cijelim putem hodanja do nje pričala smo naravno na mob. Hvala Bogu na simpa besplatnim razgovorima. I tako hodam ja pola sata,ova pjeva i prati me satelitom(...a zašto ne...),i onda se napokon nacrtam ispred njene kućice. Dea naravno već čeka sa sendvičima,jer ipak trebaš imati neku podlogu prije nego što popiješ 5 litri alkohola....kaj ne?
Onda smo pojele,ona se spremila i došao je Mali Žugi pa smo krenula prema okretištu u Dubravi gdje je ponosno čekala gđica.Gelja, koju moram posebno ovim putem pohvaliti. Inače kasni po pola sata a jučer je već u 21:20 bila na okretištu a dogovor je bio 21:50.
Fakat smo se svi zajedno začudili!!!!!!!!!!! BRAVO GELJA.
Onda je došao ostatak (Tonka,Sofy,Tere) ali nije bilo Branke. A ova munjara je pomaknula sat naprijed i dok ju je Tere čekala u pol 10 ova je mislila da je pola 9. SMIJALICA!
Na kraju je rekla da će ići sa Mirelom i Dankom kasnije.
Itako smo mi sjeli na bus i dovezli se do Suzy,a pol ljudi je bilo vani.. U početku je bilo malo dosadno ali kak je vrijeme prolazilo postalo je sve bolje, čak mi ni narodnjaci nisu išli toliko na živce. Tako da ono...mogu samo pohvaliti Suzi i nadam se da se lijepo provela
SRETAN ROĐENDAN SUZY!
HVALA MARINA NA SLIKAMA!

- 17:49 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

moj msn:impietyangel@hotmail.com

Evo pomalo o meni:
Ime: Maja
Datum rođenja:09.12.1988
Horoskop: strijelac

Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo




I o meni dragim osobama:
Predstavljam slatkicu Petru

MySpace

MySpace



I treću ali ne manje važnu rokericu Andreu

Images for your blog

Images for your blog





Linkovi