angel...of...empiety

26.10.2006., četvrtak

Ej ljudi,budite pozdravljeni.
Evo ovo mi je prvi post na ovom blogu.Imala sam još al sam odlučila otvoriti novi i bolji i nadajući se da neće sad baš svi saznati za njega.rolleyes jer zadnji put je to bilo malo previše ljudi koji su si svašta zabrijali.
Pa eto predstavila se jesam sa strane tako da mi znate ime....
Inače obožavam muziku (naravno Hip Hop i Reggae najviše),al mogu slušati ostalo sve dok to nisu narodnjaci.
Volim sve i svašta ali ne volim dvolične ljude i one koji briju da su pokupili sve znanje svijeta....kao što se vidi fakat volim filozofirat,ali evo,EVO prestat ću za prvi put.
Sad stavljam neki spotić i nadam se da vam se sviđa, šaljem jedan veeeeeeeeeeeeeeeliki pusekcerek


Justin-my love


- 21:59 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

moj msn:impietyangel@hotmail.com

Evo pomalo o meni:
Ime: Maja
Datum rođenja:09.12.1988
Horoskop: strijelac

Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo




I o meni dragim osobama:
Predstavljam slatkicu Petru

MySpace

MySpace



I treću ali ne manje važnu rokericu Andreu

Images for your blog

Images for your blog





Linkovi