*Perfect ME*

14.07.2006., petak

HAJ, LJUDEKI!!!

Joj, kak ja sad uživam... nalaziom se na terasi od svoje vile na Havajima, sa svojom Laricom i Martinicom (best-frendica)cerek. Kako uživam, da samo znate kak su ovdje dečki zgodni. Upravo sad sjedim na svojoj ooogromnoj terasi, pišem na svojem pinky laptopu i žalim vas sve jer trunete u Zagrebu. Znam, znam svi mislite kak je Lizzie dobra, lijepa, bogatacerek.... a šta možete, očito da savršenstvo postoji, a to sam naravno JA!! Jučer kad sam išla se s curkama prošetat vidjela sam, vjerovali ili ne, neku pankericu il kak se to već zove, mislim ono fuuuuuujjj, što neka tam zmazana pankerica radi na prekrasnim i čitistim Havajimabanglud.... mislim, tolko sam se naljutila, da su mi suze skoro krenule i tako sam di SKORO razmazala šminku, ali naravno nisam jer moram uvijek biti savršena. Sve vas žalim...hehe, ovdje sam još par tjedana pa se vraćam u ovaj smrdljivi Zagreb. Pusica svim savršenima!!!!kiss
Britney and Paris-----rule, 4 ever

cmoxxxxa
cerekkiss
Evo par slikica:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Jacerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
moj laptopcerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
odbojkaško igralište, naravno MOJEcerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Martinicacerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja, opet

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
moj pinky
- 20:39 - Reci nekaj sexy... (22) - Imaj me na papiru... - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Savršeni blogići:

Nešto o meni

Evo slika mojih uzora: