07.02.2007. / srijeda

...neznam sta je meni ide sve po krivom redosljedu...

joj mene!!
kako mi se to moze događat eve idem krvio a ja lud..
nego da pocmem.....u nedelju sam isto cistiti tipkocnicu....mos misliti koji sam papak
i da pocmem je staviti u komp-ukopcat kad ono shit-drek
pukla mi je zica i u kurac i opet u kurac........
pogledam blog znam da sam imao oko 90-set komentara i ja si vidim blog kad ono 120....
ja lud nemam tipkovnicu i ne mogu slat komentare....prode jedan da osa sam lud......
prode duugi dan ja lud i nakon tek na vecer sjetim se da mi susjed ima 2 tipkovnice...
ja sretan dat ce mi je......nazovem ga on je na putu......
zovem frenda i srecom je bolestan i dao mi je tipkovnicu jer mora tjedan dana mirovat....nebi ja!!!!!
i tako sam sada imo srece i sada imam usljivu tipkovnicu jeeeeee........smijehnego ljudi idem ja sada ajde uzvajte i jos nesto


NEznam kako mi se to moglo dogoditi ali nema veze sada imam usljivu tipkovnicu zato ljudi komentirajte me dok jos imam glupu tipkovnicu pa da ja i vama mogu slat koemntare zato ljudi uzivajte i pozdrawwwwww!!!!!!!!!!!

- 14:06 - Komentari (123) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.