13.11.2006. / ponedjeljak

e danas sam jeo sendvic sa sirom i salamom

evo to je danas tako bilo da sam jeo sendvic sa sirom,salamom i majonezon...hehehe...dođe moj frend po mene u jutrov a ja jos spavam brzo se umijem i ono sto trebam i mi krenemo na Zamet...damn...
i onda nakon 5 minuta meni pocme kruljit u trbuhi i ja se nekako mislim i dosijetim senjamii napravim si sendvic o salamcine,sircine i majonezcine...
Image Hosted by ImageShack.us
i tako se ja najeden i cistim si zube putem rofl...evo me na zametu mi igramo nogomet s nekim slovencima i nismo znali da je to neki klub...ja pogresnmo dodam loptu i neki tip mi pocne nes srat na slovenskom a valljda im to bio neki trener a ja ga poslo u picku materinu...on ca meni sra...peder...hehehe...evo nas kod skole na igralistu i veliko je bilo puno igraliste a malo prazno a mi di cem nego nA Prazno i mi si pucamo na gol a kad nek BABA IZ KUCE IZLETI KO NIđa i pocne vikat na nas sta lupate loptu i tako i mi se maknemo da jos ne bude problema 1 sat je i moram ca ...vracamo se mi kuci i tip iz kombija nesto reko nekom tipu i poceli se oni tuci a ja gledam a moj frend Armando se usro ko pizda ali je i mene bilo strah ali sam osto gledat kako se tipovi tucu...i vretim se kuci...i recem sam sebi koji ce mi se kurac js desit ...

Image Hosted by ImageShack.us

i tako sad pisem ovaj postt jer mi se jos nesto u zivotu desilo zanimljivo pa to ovom prilikom pisem...ZATO KOMENTIRAJJTE I NEMOJTE IMAT ZIVOT KO JA...HEHEHE...SALIM SE MOZETE GA IMAT ALI MORATE BILTI SPRETNI jer ja imam samo 12 godina i ima jos puno vremena da se dogodi SHIT

- 20:21 - Komentari (28) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.