ponedjeljak, 10.09.2007.

eiiiii...bangbangbangbangbangbangbangbang


ja danas,tj.sad neam inspiraciju...

inache uvek iam,,jer sam dost brbljava i uvek bi nekai mogal prichati ..bilo kai...i ono kai nea veze z ovim svetom...pafff... pa ipak sam ja ja...partyyesyesyesyesyesyesyesyes

svi me pitaju da zakai ne napishem novi post...neam vremena...jer sam napravila my space.. ai i na icq visim staaaaaaalno.njaminjaminjami

da,skola...brige i mucenje...ufff..al doro.nie bed.ludludlud

presel je spancir...zadnji dan ,u nedjelju smo se napili..iskrena sam,nisam znala za sebe... vrtelo mi se. jos su iva ,kate i anca doshle iz ivanca i bile z menom,,pa su vidle..ja jedina nisam mogla iti prek ograde kolko mi se vrtelo i nisam niak mogla najti onu nogicu od ograde il koi k>... neznam kak se zove.,
no nie ni bitno.zujozujozujozujozujozujozujozujopartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartyparty
no da...
sad sam se malo smirila.... dosta sam se nalutala na ovim praznicima,,,al svaki dan...al ono ful svaki dan.
da kupujem opet nove starke...one zelene ,,kricavo ,ful.
hehe...pejton i sandra voljim vas ! ! ! !! hihihi
no,da,,al prie starki ,kupit cu ja martee..ouuuuu jea.jadni moi starci...crycry

no i da...takk...
neda mi se nekai puno pisati.....
a sad pozdrafi>
pozzdrafljam Janju koja mi bu ve 1.komentirala,onda...Sandricu,Pejton,Mateju 1,Mateju 2,Barby.Lukicu,Lucee,Gogija,Makija,Mareka,Vidru,Vekija,Plantica,hmmm,a da... jos vas je ko u prichi...hmmm.. Mihu,Ninu,Miriam,Anju,Maju,Ivu1 ,Ivu 2,Ines,Daniela,Leskovara,Katicu,IAncu,Ivu 3,....joj,nerem visee..finofino
ajde bok ljudi.
do chitanja..
saljem vam pozdravv,...
Mony ili..
Miki
Groomie
Blacky
Ganc..*jebem vam cure*greedy
Nikaa....


pa ti biraj ! ! ! ! ! ! !


by.

- 21:40 - komentari (32) - print - -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.