utorak, 10.07.2007.

mahh,,jebeš naslov.

nem vAs pozdravila.....mad
hmmmm,,,piše mi se novi post,,,tj.iam potrebu tipkati ....pošto sam već tolko nenormalna,,nekad znam gledat telku i tipkati,,oke,,no,fuljam neko slovo ,al napredujem,,,thumbupbangbangbangbang
sad trenutačno mi je zlo,,,headbang
malo mi se bljuje,,no ,dobro,neću sad o tome pričati,neću vam zgadit ostatak dana ili noći (neznam ja kolko je sad vur dok vi čitate ovaj defektni post ).mouthwashmouthwashmouthwashmouthwashdeaddead
ovo nema smisla,,,,da zbrišem ovo sad kaj sam napisala ??bang
nenenennenenene,,,ode uzalud sav moj truddd,,,,partyparty
da,da...hmm,,kaj da sad velim ...
ovak,da,opet sam otišla f dućan i kupila još jednu crnu farbicu i opet se ofarbala,,,i sad sam još tamnija,,,ufff,,,kul.thumbupthumbupsmokinbang
i takk,,
u subotu sam bila vani,,,hmm,,i čudno mi je kak se nisam nimalo iživcirala,,čak sam bila smirenija i normalnija nego inače kad sam bila s njima,,,
da,bila sam ,vani s makijem,vidrom i gogijem.kiša nas je zajebavala,,k vragu.burninmadburninmadburninmadheadbang
pa smo skoro celu večer proveli skrivajući se od kišeeeee,,jbg.al oke bar smo se zajebavali.bangbangbangyesyesnaughtynaughtynaughty
kaj je bolje kiša il snijeg ???? (ja, maki,neznam odg na to pitanje ) isto ko i a je bolje dan il noć ???? namcornamcornamcor
znam jedino,da kišu ne podnosim,,,neznam zakaj,,al ugl.tak je.
i da ,,,dobila sam i novi mobač...nokiu 6288.tak je ljepaaa,,,mljac!njaminjaminjaminjami za one koji nisu baš upoznati s ti-mobajlovim proizvodima ,,to vam je ona crna nokia,na klizač.smijehsmijehsmijehsmijehpuknucupuknucu
evooo,,jaj,,kaj da još velim,,danas sam malo čudna,,hmm,,zakaj ? neznam. čudno,,čudno,,,neam baš nekaj pametnog za reć..hm,,čudno,jako čudno,za mene jednu veeeliku brbljavicu ,jaako čudno.cerek
ufff,,jebote,,strah me ,kaj mi se događa ?? eee,da,,i kad smo kod strahova,,,zakaj neki misle da se ja bojim mraka '???????????????????????????????????
ja se MRAKA NE BOJIM. burninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadyesyesyesyesyes
ufff,,,, i tak je to.
kul je.puknucu
zapravo,i nije.puknucupuknucupuknucupuknucu
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
cele dane samo visim il vani il na kompu,,icq mi se bu uništil i poslal me k vragu,,a tipke na tipkovnici me već budu odjebale,,jer tolko tipkam ,da to nije normalno.a jbg.madmadheadbangpartybangbang
znam visiti i tu vani z ines,,,u našem kvartiću.pa dojdu onda ljudovi z šeste.heh,....neki su bedasti.pozzz kec ! !bang
ovaj post je nekak ....kaj ne ????
daa,,,,evo vrijeme kad pišem post je pol 12..malo čudno,da ja ne spavam,al danas sam se jako rano digla oko pol 11.uffffff...teško je to.namcorludludludludludlud
jbg.zijevzalivenzalivenzaliven
evoo,sad slušam pjesmicu Fear of the dark od Mejdena.. thumbupthumbupthumbupthumbup
uu,,kul ,je.ma kul,,ma prekul.
etooo ,,sad sljede pozdrafi....
pozdrafljam:
ines,sandru,andreju,ivu,petru,katicu,valenčićku,ana-miju,hrvača,kiku,dominika,čičeka,meseca,mihu,ninu,tanju,mateju,jelenu,maju s.,mirjam,daneka,keca,merkaša,svoju seku,janju z vidovca,barbaru,no,ajde i svoje starce (bok mama i bok tata),gogija,makija,i vidru...jošš vassss je puno !!al ja neam živce viš eza to...sorrryte mi.ajde bok.mahwavemahwavemah

e ,da,i PETRA ,NAPIŠI NEKI NORMALAN POST PA TI BUM OSTAVILA KOMENTAR,JEBOTE.
cerekblabla


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja u umobolnici...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 11:11 - komentari (99) - print - mahh,,jebeš naslov. -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.