petak, 08.06.2007.

noffi post!

bokkk,,ljudi..
jaajj,,još 9 dana škole i TUTO FINITO!!!!!!!smijehsmijehsmijeh
jaaaj,jedva čeeeekam,.,samo za taj dan još živim!jeeedva čeeekam...
evv,,prešli su i nacionalni.baš je bilo defektno!!!namcorludludlud
hrv sam totalno fuljala onaj sastavak ,tj.nekkavu interpretaciju...mahhhh...thumbupparty
ondaaaaa,matka???hehehe...to sam celo vreme nekaj crtala po onim žutim papirima kaj smo dobili u kuverti uz ispite....thumbupthumbupthumbupthumbup
i to je bilo f sredu i četvrtak!!

i f sredu sam se ofarbalaaaaaaaaaaaa.... NA CRNO!!!!thumbupthumbupthumbup
onda,,f petak je mojoj mamii bil ročkas...1.6.!jeeee,,,kak colll..
i nazove mene Ana-marija(frendica iz bivšeg razreda) negde oko 2h popodne i veli kak buju ona,Hrvač(Njen buraz) i Iva vej došli k meni...uuu..jeee!smijehyesyesyesyesyes
kak sam bila happy..nisam ih dugo vilda!!I lepo su došli ,,,malo smo se zekali,spominali i vreme nam je prešlo....madmadmad
pa su išli na vlakk.... a poslje 5min je došla moja firmena kuma i Petra,....e,,onda je bilo isto super!spominale smo se....i tak....
eeee,,i onda subota!!!!!!!!!!!!!
na korzu je bil nekakvi koncert..nastupali su LENINGRAD COWBOYSI!!
bilo je taako MRAAAAAAAAAAAAAK.partypartythumbupthumbup
išle smo pejton,sandrek i ja...pa smo se još našle z 5-6 curki...i onda smo pejton,sandica i ja celo vremee među prvim redovima bile,,,i pjevale i plesale ko lude!!!bangbangpartypartyparty
SmileyCentral.com


ma ,,i onda su gogo,vidra i marek došli ....i onda su gogo i marek naguravali jadnog vidru,kad je bil pijani i opće nije znal za sebe..pa je pet pul opal na pod..hehehheh..pa sam ja ljepo zaradila s njegovim laktom v rebra i leđa... auuu...madheadbangheadbangheadbangburninmadburninmadburninmad
i tak...
i sad ovaj tjedan ???hmm..pa nikaj posebno..
osim kaj sam celi dan na netu i stalno nekaj švrljam..i stalno sam vani,...il s pejtonom,il s sandrom il pa z gosponom gogom(bez uvrede,,molim..hehe ,.šala"!!)thumbupthumbupthumbup
eee,daa..prekjučer sam z tim specom išla v šetnju...i tak je ta šetnja prešla f extra šetnju ,jer smo čak na dravi završiliiii( a to je bila moja želja)mislim,ne???ko ima takve luđačke želje???hehehe...wavegreedygreedy
i lepo mi dojdemo blizu drave...i počne glupa kiša!!!!!!i onda ja i ovaj bežimo ispod balkona od jedne tam zgrade..i sednemo na ono za bicikle....i čekamo da prestane padati!!!I malo prestane i idemo mi daljee...hodamo 5min i onda opet kiša!!i onda smo krenuli tam prema banfici nekam (ja msilim,pa on je vodil put do doma ,,pa neznam baš )..bangbangthumbupthumbuponda smo se pak skrili ispred konzuma ,,i čekali,,i čekali...i kiša malo prestala!!thumbup
i onda do kraja prestala...i onda je gogo lepo odlučil kojim putem pemo (jer ga ja molih,,i da odabere najkraći put a ne najduži) ...jer on kak je zmotani on bi najdužim putem išel (ma ,gogo,sam se zekam .hehehee)..i onda smo hodali,hodali i hodali,,i došli v naš kvart !!I onda smo još tu bili vani ko dva bedaka i sedeli pred medicinskom.....pa onda tu kod zgrada!!!
i takk..bubnuli smo datum i 4.7. idemo skup f ivanec!!!
ettt,,,,i
i danas sam frentala kemiju..looool.
nikaj spešl!!!!
evooo,slikice iz moje škole...(Al tu saam smeđa)...

Sandrica i ja(ja sam naravno,z majcom od Gunsathumbupthumbup)Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Opet Sandrek i ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja i Barby
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Gita,Monika i Anja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

onda smo se ja i sandrica zamjenile za starkee...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Sandrin bic je pretrpil tolko-bic....(baš mi je žal-))
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

a iam još al mi se neeeda.....

Evv,,pozzz vas sve!!!
naaaaaaajviše pozz i volim svoju seku ,,,"!!!!!!!!!!!!!!
Nany,,,volim te!!ona je malo biće koje ja volim najviše na svijetu...bez nje ne bi mogla zamisliti svoj život....ona mi je sve na ovom svijetu.!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 17:10 - komentari (46) - print - noffi post! -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.