subota, 12.05.2007.

bbbbok!

Bokić,svima!wave
Zbrisala sam onaj zadnji post....Zbog tog jer me Anjček molila jer nije htela svoju sliku da je na mom blogu,a glupo mi je ak nea njene slike...a i Dinek..sryyy...thumbupthumbupthumbup
I da..Cijeli tjedan nisam išla u školi jer sam mother fucking bolesna..Iam neku virozu..kašljem,kišem,nos mi je zaštopani,i temperatura...heh.
A i ruka me ljeva maltretira....pomaknula mi se tetiva pa mi kost preskače a to boli...uffffffffffffff...headbangheadbangmadmadmadmadheadbangheadbangburninmadburninmadbangbangbangbang
Ups,pa Bogte sutra je Majčin daaaaaaaaaaan!¨!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A nisam mami još nikaj kupila..grrrrrrrrrrrrrr.šit!puknucupuknucu
i ugl.navikla sam se vej biti doma.svaki dan spavanje do 11h..i samo ležanje.heh..TO JE ŽIVOT!loolllll..šalim se.smijehsmijeheeknono
Neznam ,a pem v ponedjeljak v školu.
Isoo miki,a me budu rešetali profači u onoj luđačkoj ustanovi,koju bi morala nazivati "školicom"...bangbang
U ponedjeljak me Žuža bu ubila jer me nea nikaj na dsd-u i još pišem gramatiku z tog coll predmeta...njemačkog!no,no....yesnamcornamcor
U utorak me pita hrvatski...lektiru!!vej me je frka jer nikaj ne čitam..jednostavno,neam vremena(je,je,moš mislit)..smokin
U sredu pišem biologiju!!!!!!!!!!aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..majko moja!kaj je to za predmet....tolko gradiva..tolko pojmova..pa se ti se zmota....grrrrzijevzalivenzalivenmouthwashmad
aaaaaaaaa..gotova sam.
A nikaj nisam sposobna učit jer mi se spava od tableta a i zlo mi je kad se moram z njima stalno kljokati....ehhhh.
I vej slušam AC / DC...
Pjesmu "Who made Who"....
e i tak...ajde čujemo se.by
Šaljem pozdrave.....Anjčekukiss,Majačukiss,Vitezici,Skupnjakici,Sandri,Ivi,Mihi,Nini,Andreji,Petri,Maracu,Gogiju,Sačku,Dineku,Glumcu,Daneku,..........itd.itd..sry onima koje sam zabila!
wavewavewavewave



EEEE..I EV ,RAZGOVOR OD MENE I FRENDA IZ RAZREDA....OVO NEM ZABORAVILA,,KAK SAM GA ZEZNULA...
mony(08:04 AM)
e idem ja
mony (08:04 AM) :
idem spaaat!
Danijel (08:04 AM) :
ok ... onda slatke snove
mony (08:04 AM) :
tnx
mony (08:04 AM) :
laku noć
Danijel (08:04 AM) :
laku noć
Danijel (08:10 AM) :
nebres spati ti bez mene kajne??
mony (08:10 AM) :
hehe
Danijel (08:10 AM) :
:-D
mony (08:11 AM) :
inače..od monike tata je
Danijel (08:11 AM) :
ups
mony (08:11 AM) :
dečko a ko si ti?
Danijel (08:11 AM) :
jedan dečko z razreda
mony (08:11 AM) :
i zašto joj postavljaš takva pitanja?
Danijel (08:12 AM) :
pa ovak malo za šalu ... zato jer je rekla da ide spat ... pa
mony (08:12 AM) :
monika sad spava jer je bolesna.
Danijel (08:12 AM) :
pa to znam
mony (08:12 AM) :
i ne postavljaj više takva pitanaj mojoj kćerki....
Danijel (08:12 AM) :
ok ... bez brige stricek
mony (08:13 AM) :
pitat ću ja nju za tebe
Danijel (08:13 AM) :
ili budem ali malo na drukciji nacin
mony (08:13 AM) :
ehehehehhehe
mony (08:13 AM) :
ehehheheh
mony (08:13 AM) :
danek,a si popušil foru????????
mony (08:13 AM) :
heeeeeeheheheheh
mony (08:13 AM) :
pa mony je
Danijel (08:14 AM) :
*STOP* ....... jooooooooooooooooooooooooojjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Danijel (08:14 AM) :
Isuse Bože
mony (08:14 AM) :
hehehehehehhehehehehehhehheheeh
mony (08:14 AM) :
*JOKINGLY* You've teaZd: Hilaaarious
mony (08:14 AM) :
:-D
Danijel (08:14 AM) :
ha ha ha
Danijel (08:14 AM) :
znas nije smesno ...
mony (08:14 AM) :
isssssssssssuse
mony (08:15 AM) :
kako sam te zeznulaaaaaa
Danijel (08:15 AM) :
ma salim
mony (08:15 AM) :
e ovo nem pozabilaaaaaaa
Danijel (08:15 AM) :
se
Danijel (08:15 AM) :
bas je cool ... ja sam stvarno mislil da je to tvoj stari
mony (08:15 AM) :
hehehehheheheeh
mony (08:15 AM) :
hehehehehe
mony (08:15 AM) :
hehehe
mony (08:15 AM) :
nemrem se prestat smijat
mony (08:15 AM) :
pa,znaš kak je to,dok mene primi smeh
Danijel (08:16 AM) :
ja jos nemrem verovat kak sam to mogel popusit
Danijel (08:16 AM) :
jojjojojojojojojojojojojojojojo
Danijel (08:16 AM) :
al si me zeknula mala ... al si opasna
mony (08:16 AM) :
heheh

..................................loooooooooooooooooooooooooool

- 14:15 - komentari (90) - print - bbbbok! -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.