srijeda, 31.01.2007.

uhhhhhhhhh...

bok..mah
ja sam malo prije došla iz škole i sad sam morala skuhati ručak jer sam sama doma.......
skuhala sam tjesteninu i ragu.....njami...mljacnjaminjaminjami
Mislila sam da bum danas krepala u školi....i još sam k tome i kasnila...
Pisala sam biologiju,pital je fiziku,povijest i hrvatski!!!!!!!madmadburninmad
Inače,ja mrzim povijest iz dna duše...taj predmet onak....onak.....MRZIM i TO MI SE NIKAD NEDA UČITI!!!!!!(neznam ni sama kak imam 4 iz povijesti)...........headbangheadbang
DANAS...
Dojde Glumac(tak se preziva-on je došel iz Čakovca nedavno u naš klass)...i stane pred Ivin stol,a ona si sedi i ponavlja hrvatski.....

A on joj zahiti glistu...na bliježnicu!!!!!!!!
EEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Glistu????????????????????????(valjda je puzal po podu i tražil ju)
Iva je tak skočila a i mi svi smo se tak smijali...kaj smo se cepali...i padali po podu...nutnutnutyesyesrolleyesroflrofl
I vidiš glistu,onak kak ide po bilježnici gore-dolje,ljevo-desno........
Uh...taj Glumac!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Poslje ju Leskovar nateže i dojde Pajtak zgrabi i zahiti kroz prozor..................
i tak..................
Ona tekma jučer : HRV-francuska...
E,tak mi je žal ..kaj smo zgubili...ja inače volim taj rukomet i stavrno ne razmem ljude koji ga mrzenohrvatskahrvatska

BALIĆ,PERO,DŽOMBA,LAC,JERKO,VORI,VUKIĆ,ALILOVIĆ,SULIĆ,ŠPOLJO.....itd. vi STE ZA MENE UVIJEK BILI NAJBOLJI I UVIJEK BUDETE!!!!!!!!!!!!!thumbupthumbupthumbupthumbup
hrvatska repka...Free Image Hosting at www.ImageShack.us

najbolji igrač svijeta...IVANO BALIĆ...Free Image Hosting at www.ImageShack.us

naš golman...JERKOVIĆ....Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MOJ OMILJENI PREDMET.....Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Šaljem pozzzz peri,...i svim svojim babama iz kluba(volim vas,curke)...
Za tinu:dušo moja nemoj se ti meni zbog rajha živcirati..,pussa..cerek
a kisss afkors pinkiju(makar si ti meni taj nick dal)......kisskiss
Y love you!!cerekcerekcerekcerek
b
o
k


još malo slikica....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 14:11 - komentari (38) - print - uhhhhhhhhh... -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.