subota, 16.12.2006.

škola i novinari???? to nikak nejde skup....

Evo dugo nisam pisala...headbang
Mogu se pohvalit i reć vam da mi je napokon krenulo u školi....same petice iz testova...latinski,geografija,kemija.... i četvorke naravno....nut
E,da....
Danas u školu pod 3.satom dojde ravnateljica s neka tri tipeka... ovaj prvi drži stalak za kameru i kameru,drugi pak drži mikrofon i neku torbu a ono,tele,tip treći,drži papire u ruci i nekakve tekstove....
ja sam odma znala ko su....novinarčići a ko drugi???puknucu
Snimali su nas tam ko neke budale pol sata a ja nisam znala kud bi pogledala...samo sam se smijala i onda taj tipek,treći stavi Leskovaru mikrofon pod zube i pita ga zake se upisal u gimnaziju i a je teško i još neka sranja.... uh...fakat..e.
.ludlud
ionda veli taj tipek e sad bi mogli neku curu nešto pitati...
I onda moja profa iz latinskog veli:"A,ko je predsjednik razreda"!?
A,predsjednik je Hantak,Mario Hantak..a ja onak:"O,imamo još jednu novo otkrivenu ženskicu u razredu...."
hahahawinknut
I tak je još i njega ista sranja pital ....
I onda ovaj opet veli..."sad ćemo neku curu nešto pitati!"
A,ja sjedim kraj Hantaka i potpredsjednica sam razreda...blablamouthwash
A,ja;"Joj,ne samo mene...molim vas ne..."
I vidim,kamera već bulji v mene..i ovaj tipek me pita."Zašto si se upisala u gimnaziju"??
Ja:"Zato jer mi je to najbolja podloga za studiranje!"
On:"Sada imate latiski,,je li latinski težak predmet?"
Ja:"DA,NAJTEŽI...ima tolko tih konjugacija,deklinacija,riječi!(profa me samo pogledala i mislim da sam joj se za cijeli život zamerila)
Ali boli me..namcor
On:"A što misliš općenito,da li je teško u gimnaziji"?
Ja:Da,je i to jako.Treba puno učiti,učiti i učiti"!
........tak glupi razgovor nisam nigdar doživela...sve na istu fintu...a zake ovo,a zake ono!!
...mene je našel to spitavati???...mene,mene i baš mene?????mad
Uh...tak a su mi dan zajebali i baš su me raživcirali....
I poslje sam bila na TELKI.... i cijeli razred dok su nas snimali i svi živi i neživi!zalivenzaliven ....bolje mi je da šutim....

....uh..joj....
I negde 15 do 8 se ja zmislim da nisam frendici iz kluba kupila poklon za rođkas....sutra idem u 5...
I to je moj dan,..... e i ovaj Big Brother...drago mi je kaj Je Danijel pobjedil...nek potroši lovu što prije...hahahahamouthwashnaughtynut

by.....kissach i pozzdrafff od Guns N´ Roserice...kisskiss

ove fotkice su mi baš zakon...lud
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

- 00:24 - komentari (57) - print - škola i novinari???? to nikak nejde skup.... -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.