petak, 08.12.2006.

KAJ FAKAT UVIJEK MORA BIT NASLOV????????


A,,,sad my fucking life!zujo
Pa ovako... Jako me muči moja jeb.... škola!burninmadU gimnaziji mi je fakat teško i najviše me muči matka..joj....uh...užas!!!katastrofa!!!
Nekad sam zbog te škole u takvom bedu...da bi se ubila!!!
Profa samo melje,piše po ploči onda na kraju pita:"Da li je svima sve jasno"?
A,mi jadnici velimo:"Da,sve je jasno"!
To joj velimo,zato jer imamo filing da ak joj velimo da ju niš ne kužimo da nas bu odma zaklala!!headbangmadmad
Kad ona popizdi,,ja se tresem,,majke mi!Samo neke dvojkice i trojkice..al s četvorkom bum prešla!!!
Nekad sam tak u bedu da je to užas...Htela bi nestati sa planeta Zemlje,htjela bi i umrijeti....sve,samo da me nema..
Imam filing ko da me svi mrze,,ali jedino što me održava na ovom svijetu je ....font >
sizeImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us cerekkisscerek:
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

- 13:46 - komentari (26) - print - KAJ FAKAT UVIJEK MORA BIT NASLOV???????? -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.