utorak, 28.11.2006.

ah....

Bok svima!!!
Neznam od kud bi počela....uh....
Proslavila sam ročkas u petak...Bila sam na treningu i onda smo mi cure,sve iz kluba z busom krenule k meni u Vž.Išla je Pero,Janjač,Anča,Kajica,Kate,Tina,Stellica,Iva i ja!Prvo smo se u busu smijale i zezale ko lude,,,ali kad smo došle k meni..."opa...ideš beba..."
Prvo su moji bili z nama,ali su brzo otišli...
Ponjamale smo pizze i krenulo je...Sjele smo na pod u mom dnevnom boravku i krenule s igrom "istina i izazov"...
Postavljale smo sva moguća i sva nemoguća pitanja..i krepavale smo
winkwinkyessmijehzujo
Kasnije smo pekle kokice,pjevale,jele toliko čokolade(twix,snickers,bounty...) kaj nam je bilo poslje zlo,pojačavale mjuzu...itd.itd.itd.itd Ali...da..kasnije su one otišle na moj balkon i iz sveg glasa su počele zvati jednog dečka u susjednoj zgradi..("dušo,ljubavi,micek odi na prozor,mujcek...smijehbangbanglud)
Ja sam se tolko smijala da sam i plakala...a on jadničak,,onak malo bulji kroz prozor i nezna kaj bi...
I kasnije smo se spremile i otišle u McDonalds i pojele sladač s bonbonima...

I bilo nam je suuuuuuuuuuuuuuuuper!!
thumbupthumbupthumbup

A u nedjelju sam ja Janji išla na ročkas...ali sam prije bila u dvorani jer su naši dečki imali turnir iz rukometa...i pobjedili su oba dvije tekme!!čestitam... pogotovo,super ...koji je samo buljil na tribine u jednu curu...hmhmhmhm(pitam se koja je to??)kisskisscerekcerek

i toliko za sada....
veliki pozdrafff od Mony(Pinky)...


P.S. A vjerujete vi u horoskop??????Ja

ne!nutnaughtynonono

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 15:33 - komentari (24) - print - ah.... -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.