petak, 10.11.2006.

Nema naslova.....

Hej,pipl!!wavemah
Thenks svima koji mi ostavljate komentarčiće......
Nisam pisala cijeli tjedan zbog škole.... Ovaj tjedan prošel mi je tak-tak...
SmileyCentral.com
Al,što se ocjena tiče,uh....
Evo izvještaj o mojim ocjenama ovaj tjedan: 1-latinski(taj predmet tolko mrzim,da nemrem opisati...kad imamo latinski ko da moram na vješala...madmadburninmad) 5,5-glazbeni(hahaha,ko nemre dobit 5 iz glazbenog?),1-geografija(to ni sama neznam kak sam mogla dobit 1,ma sva sam se zmotala...al kaj sad!).......................................................................................rolleyesnono
E,da i test iz biologije nismo pisali....smijeh
Sad ovaj tjedan koji dolazi mi je jaaaako važan... Mislim se javit geografiju,informatiku,biologiju,povijest,latinski i kemiju!!!....da,da...sad sigurno misliš da sam luda...al,baš me briga kaj misliš,ali ja znam kaj govorim....



Danas je 10. i za 13 dana mi je rođkas!!!Joj,i imala bum punih 15 godina!!!



href="http://plugin.smileycentral.com/http%253A%252F%252Fwww.smileycentral.com%252F%253Fpartner%253DZSzeb008%255FZCzfw001YYHR%2526i%253D36%252F36%255F1%255F55%2526feat%253Dprof/page.html" target="_blank">SmileyCentral.com


pozraff svima o vaše Mony!SmileyCentral.com



- 16:12 - komentari (28) - print - Nema naslova..... -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.