srijeda, 01.11.2006.

svega po malo....

nutnutBok,svima!!!
Evo,odlučila sam napisati i jedan post,a ne stavljati samo fotke i radit slajdove....
Otišla sam u subotu i kod frendice prespavala(njena mama je meni firmena kuma)...
......I poslje tekme smo se još vlekle po gradu i krenule smo doma...i bilo nam je malo dosadno,pa smo uzele lovu i krenule u "shoping".
Otišle smo u dućan i kupile 5 vrećica keksa,prah za vruću čokoladu,mlijeko i šlag.I krepavale smo od smijeha,a ženska u dućanu samo je buljila i ja sam joj rekla;"Kaj,možda vam nešt nije jasno"????
Samo me pogledala i rekla;"Pazi kaj govoriš!"
I kad mi je to rekla,nešt me primilo,i ja sam se počela samo tak smijati da su mi suze išle,a Petra(frendica) kad me vidla isto se počela smijati...i onda smo uzele i platile te stvari i otišle van iz dućana,i kad smo izlazile,ja sam se zaderala:"Sretan Božić"!
I do doma smo se sve smijale...
ha,ha,harolleyesrolleyesroflnut
....i to smo sve smućkale kod nje doma i bilo nam je zlo!!!!!!!!!! Tak da mi je u Ivancu bilo super,i kad smo išle spat nismo mogle zaspati,primila nas je "žuta minuta",i samo smo se prisjećale sranja koje smo radile.......hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahzujozujonutnaughty****************************************************


Mislim da bi bio red da si ja i malo sredim ocjene u škole!!!
Jučer je u razredu bilo 13 jedinica iz fizike i ponavljamo test!I naravno i ja sam kulju dobila!
8.C.-FOREVER-Dubo,Đuka,Gečo,Aljen,Pero,Šegyy,Breza,Popo,Dabar,Veki,Iva,Ana-Mia,Hrgica......... volim vas,sve!!!!!!!!!kissyesyeseekeek

byyyyy:
cerekMonycerek

- 13:55 - komentari (26) - print - svega po malo.... -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.