|
EPP. EPP će biti reality alert dobroćudnog tipa. Pojavljivat će se nakon dnevno-političkog komentara, kao konrtapunkt besmislu. Reklamirat će se nepostojeći proizvodi. Forma će biti univerzalna prihvatljivost, a sadržaj ljepota. Na primjer: reklamira se Običan deterdžent (bez fosfata).
Reklama: tek probuđena žena, podbuhla, raščupana i krmeljava gleda se u ogledalo (kamera je iza ogledala). Gleda na sat i sa ¨a, u pizdu materinu¨ izrazom lica uzima četkicu za zube. Prilazi joj muž, neobrijan, ne gleda je ni ovako, ni u ogledalu, šuti i uzima pjenu za brijanje. Njoj curi pjena iz usta dok vrti četkicom u krug, on razmazuje pjenu preko lica. Iza njih se nalazi perilica rublja. Na perilicu se penje nasmiješena djevojčica, u pidžami, uzima kutiju Običnog deterdženta te zasipa njime mamu i tatu po glavama prije nego što je ovo dvoje primjete. Mama i tata, zapjenjeni i zaprašeni se pogledaju i počnu smijati iz sve snage. Djevojčica, sretna skače po perilici. Pojavljuje se slogan: VI NISTE OBIČNI. VI SAMO PERETE ROBU NA UOBIČAJEN NAČIN. To be continued...
|