About Metal Freakusha

Ime:Zovu me Metal Freakusha,drugo ime za mene..Ne postoji!
Godine:Iznenadili biste se,ali i dalje ostajem tajnovita
Mjesto Prebivanja:Rijeka,grad za crknut u njemu
Kontakt:-msn: metal_freakusha@hotmail.com
-mail:systemka-soad@net.hr(ne čudite se,star je 4 godine!)
Možete me pronač na myspaceu ili na vampire freaksu,samo pitajte.

Ostalo o friku:
Bavi se crtanjem u slobodno vrijeme,iako se svojim radovima nije nikada divila.
Čudna je osoba..
Izgleda kao šišmiš u ružnom izdanju!
Opsjednuta je Tim Burtonom i njegovim filmovima osobito Šakorurikim kojeg jednostavno obozava,i Johnnyem Deppom!!!!!! =)))
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Sluša samo metal ali se ne svrstava pod metalcima,darkerima ili gotičarima jer mrzi to svrstavanje prema muzici,jebote,pa ne može ti muzika odrediti život..To je jadno i UFURANO.
Druži se sa kime got,nema puno frendova,izgubila je staru ekipu..
Više nema ni posebno mjesto za izač ide di joj se ide,uglavnom se opija po parkovima.
Izlazi kada ju netko zove,u zadnje vrijeme rjetko...JER NEMA EKIPU.
Uz crtanje,svira,piše i...Spava..
Obara rekorde u spavanju,jedenju čokolade i pijančevanju!I fliperu lol.
Voli se zajebavat na koj got način..
Nije nikakav EMO i mrzi takve ljude.
Lako se zaljubljuje -.- al nikad nije voljela..Ma jel to moguće???
Ne preporučuje da budete u njenoj blizini dok je u pijanom stanju.
Također ne preporučuje petljati se sa njom(da dečki)
I da,svaka uvreda,spamanje biti će istog trena pobrisano jer ovaj blog nije napravljen za to!
If ju hev sam adr kveščn đast esk me!
This is fuckin Metal Freakusha:
Kllikaj1
Klikaj2

< rujan, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari DA/NE

Opis

Roman je nastao još u 12. mjesecu,iz čiste dosade..

Nije ništa čemu bi se trebalo diviti,samo za ubiti dosadu..

Ja se ne nazivam piscem,i nemam pojma pisat kao šta čete se uvjerit.

20.8.07 dovršena je i zadnja stranica...

Onaj koji je stvarno voljan čitati moj roman koji će,nadam se,kad tad biti objavljen,
može zatražit da ga stavim u linkove..

Novi post romana će izlazit svaki petak ili subotu..(Ako itko bude čitao)

Bolje u tišini nego sa krivom glazbom biliv me.
Ne preporučujem da slušate death metal uz čitanje!


Linkovi

Metal Freakusha
Ovo je moj blog

Blog.hr
Blog servis

nedjelja, 30.09.2007.

Zatvaranje??

Evo vako..:D
Ni ovaj blog nije potrajao predugo..
Prestajem ga pisat..Onaj tko zeli roman nek se javi,mozda bude imo srece pa mu ga posaljem free..
Posto je neki dan doso kod nas doma neki novinar nesto za starce stajaznam,reko je da ce mi sredit bez problema objavu..Sto znaci:TO JE TO!
Sad samo starci trebaju dati ''zeleno'' svjetlo i gotovo..Inace objava je jako skupa ali reko je da ce mi sredit besplatno,za sad imam 2 izdavacke kuce,znaci treba mi jako puno truda da budu zainteresirani za objavu..Nadajmo se najboljem...I nadam se da cu ga objaviti..Eto zato vise ne pisem ovaj blog,jer kad dode(a jednom oce) do objavljenja...Nece biti posteno jer cete vi procitati cjeli ''besplatno'' a neki drugi isti kao i vi ce platiti..Naravno ne puno,ali ipak nije uredu..Tako da cu na ovaj blog napisat..Jednom..Uskoro..Mozda i ne uskoro..Kada bude objavljen Immortal Pain..
Hvala sto ste procitali ovo.
Pozdraw

*Metal Freakusha*



| Be my Vampire.. (2) | Drink my blood dear.. | Bite me now.. |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.