IMMORTALE

nedjelja, 18.11.2007.

aj em bek

evo selo vratla se ja! i vidla da se sve moje komšinice i drugarce raspičkale. morat ću da nađem nove...
vako...da ja vama velim što me nije tako dugo bilo! bila je bolan u amerci!!! ja i moj brico. brico d faca. best bojfrend. ever. ok ne skroz ever al jako dobar.
aj da vam pričam o amerci. bilo je ono inkredibl! svašta sam ja doživila! puno sam novih ljudi doživila i osetila... i proširila sam svoje vidove. je li. najkul nam je bilo. celo selo se tišće od ljubomore! neka. sve sam interlektuelno prerasla. i moderna sam sad. jako. neverovatno. inkredibl! sve ći još da vam pričam sad idem do brice da se dirkamo i skakučemo celu noć!
i moram da vas obavestim da se sada zovem lejdi WHORE. tako su mi rekli da mi je više kul. a ja verujem amerkancima. oni svi jako pametni. kisi kisi

- 01:43 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.