Im me...Just me...

nedjelja, 27.05.2007.

Ljudi...Evo mene...

Evo ljudi mene...Sritna san neopisivo san sritna...Iako cila škola govori o meni jer se saznalo da ja hodan sa jednon osobon...To je istina i ja tu osobu jaaaaaaaako volin...Neznan zašto sad svi govore o tome al baš me briga...Ja san ja i mislin da iman pravo na svoju odluku oću li bit sa nekin ili ne..Iskreno me se ne tiće ako neko o meni sad okolo širi priče zato jer ja iman momka..cerekcerek...LOL...Vjerovatno san sada PRVA I JEDINA koja ima momka i baš se ponosin s time...Keti zna koja je to osoba al te molin na negovoriš za sada...Znaju sve moje prijateljice i prijatelji i za sada me podržavaju u svemu šta odlučin..thumbupthumbupZa sada je sve super i nadan se da će tako ostat..Skupa smo već skoro 2 miseca..Inače nema ništa novo..Imali smo 3 dana dan škole..I tako..Još se moran pohvalit moj me dečko danas zagrlia!!!Eto to van je to za danas..



PUSA OD MALE EX. PLAVUSHE..

27.05.2007. u 21:19 • 32 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (10)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Nešto o meni



O meni:smijeh
Ime: nije bitno
Prezime: još manje bitnije
God:12
Naj prijeteljice:Paula,Ana P.,Tina,Pilewave,Tina(6.b)(Lucija,Marija,Martina
al sad s njima nisan najbolja jer smo bile u svađi pa..)
Naj prijatelji:Čudo,Luka..
Naj ružnija osoba na svitu(muški): Zvonimir Ć.
Naj lipša osoba: (ta osoba zna da mi je najlipša)neću napisat ko je to
Naj pisme: -Hurt(Cristina Aguilera)
-Unfaithful(Rihanna)
-Marija(Shorty)
-S tobom ne znam(Ivana Husar ft. General Woo)
-Beautiful(Cristina Aguilera)
-Esej(T.B.F)
-Herojix(T.B.F)
-Kao kazna Božija(Ivana K. Ft. Jacques Houdek)
-Ostala su uvijek ista(Toše Proeski verzija)

Volin:
Jednog malog
-PRIČAT(kad pričan ne gasin se al jedino kad mi je loš dan onda ne pričan puno)LOL
-Muziku
-Ples(iako ne plešen)Pogotovo hip-hop i breake dance
-Dopisivat se na chatu ili mailom..
-Kišu(ja san čudnjakinja)
-Još puuuuuuuuno stvari..

Mrzin:
-Umišljene osobe
-Ljubomorne osobe
-i puuuno stavri i osoba još


Blogovi koji su mi super:
Jedan malithumbup:)-Za njega neman komentara cerek
Martinšćica :)-Super blog
Keti i njen cHiPs-Keti kraljica
Twinsice-Cool blog
MaRiJa-Mary :)-Moja prijateljica iz razreda
Whatever-Savršen blog
LeA i NiNa-Suuuuuuper blog
NiNa 2
My dark side-Kraljica
Tina (6.B)-Kraljica,carica..Neman komentara...
Ivana :)-Super cura iako je neznan baš dobro čini se skroz super..
¤LoVe My VaNs¤-Zakon blog
Jele i Nina-Kraljice...


Web stranice koje volin
BLOG.hr
chat.net.hr
Bigoo.ws
forum.net.hr
GuGL

Keti i njen chips-100 posto zanjimljivo