Im me...Just me...

petak, 18.05.2007.

Ej...

Možda često pišem posteve al šta ću ja ovaj danas je bzvz...Naišla san na jedan blog meni savršen al ono stvarno savršen blog..Ne možda po dizajnu i sl. nego kako ta ženska(cura) piše...Jednostavno mi je savršen taj blog.Postevi su prezanimljivi..(bar meni)..Žaj mi je šta san za taj blog doznala tek prije 2/3 dana..Ovo je samo kratki post kad se vratin iz škole napisat ću ili izmjenit ovi al sad moran ić...OVAJ BLOG OBAVEZNO POSJETIT

18.05.2007. u 13:03 • 11 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (10)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Nešto o meni



O meni:smijeh
Ime: nije bitno
Prezime: još manje bitnije
God:12
Naj prijeteljice:Paula,Ana P.,Tina,Pilewave,Tina(6.b)(Lucija,Marija,Martina
al sad s njima nisan najbolja jer smo bile u svađi pa..)
Naj prijatelji:Čudo,Luka..
Naj ružnija osoba na svitu(muški): Zvonimir Ć.
Naj lipša osoba: (ta osoba zna da mi je najlipša)neću napisat ko je to
Naj pisme: -Hurt(Cristina Aguilera)
-Unfaithful(Rihanna)
-Marija(Shorty)
-S tobom ne znam(Ivana Husar ft. General Woo)
-Beautiful(Cristina Aguilera)
-Esej(T.B.F)
-Herojix(T.B.F)
-Kao kazna Božija(Ivana K. Ft. Jacques Houdek)
-Ostala su uvijek ista(Toše Proeski verzija)

Volin:
Jednog malog
-PRIČAT(kad pričan ne gasin se al jedino kad mi je loš dan onda ne pričan puno)LOL
-Muziku
-Ples(iako ne plešen)Pogotovo hip-hop i breake dance
-Dopisivat se na chatu ili mailom..
-Kišu(ja san čudnjakinja)
-Još puuuuuuuuno stvari..

Mrzin:
-Umišljene osobe
-Ljubomorne osobe
-i puuuno stavri i osoba još


Blogovi koji su mi super:
Jedan malithumbup:)-Za njega neman komentara cerek
Martinšćica :)-Super blog
Keti i njen cHiPs-Keti kraljica
Twinsice-Cool blog
MaRiJa-Mary :)-Moja prijateljica iz razreda
Whatever-Savršen blog
LeA i NiNa-Suuuuuuper blog
NiNa 2
My dark side-Kraljica
Tina (6.B)-Kraljica,carica..Neman komentara...
Ivana :)-Super cura iako je neznan baš dobro čini se skroz super..
¤LoVe My VaNs¤-Zakon blog
Jele i Nina-Kraljice...


Web stranice koje volin
BLOG.hr
chat.net.hr
Bigoo.ws
forum.net.hr
GuGL

Keti i njen chips-100 posto zanjimljivo