Im me...Just me...

utorak, 15.05.2007.

Novi post

Evo iman nekako inspiraciju za pisanje..Dosadno mi je a nisan išla vani..Shvatila san kakvih sve ljudi ima na svjetu..Meni se takve osobe iskreno ne sviđaju..Stvarno nevolin kad se mene ogovara ili kad ja nekoga nenamjerno ili namjerno ogovaran..Nekad kad ja kažem u povjerenju prijateljici ona trči odmah do druge da joj sve to kaže..To me stvarno ljuti i radi toga se sve češće tučen..Danas se nisan s nikim posvađala ali cjeli dan me drži nešto da ću se posvađat s prijateljicama..Počelo mi se činit da u mom društvu više nismo jedna za drugu ali meni je žaj kad se jedna naljutimo na drugu bez razloga...Tužno je kad znaš da te tvoja najbolja prijateljica ogovara s drugom tebi iza leđa..To san napravila jedan put i požalila radi toga svjesna da sam izdala prijateljicu...Znala san da će se to dogodit i meni i sve..Neznan zašto danas pišen o ovoj temi..stvarno neznan..e..To bi bilo to..

P.S.-Sve san češće počela pisat postove a to je (valjda dobro)
P.P.S.-Pozz Keti i njenjom čipsu:Poruka za Keti:(Nisam još dobila bon)


Byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

15.05.2007. u 18:58 • 19 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (10)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Nešto o meni



O meni:smijeh
Ime: nije bitno
Prezime: još manje bitnije
God:12
Naj prijeteljice:Paula,Ana P.,Tina,Pilewave,Tina(6.b)(Lucija,Marija,Martina
al sad s njima nisan najbolja jer smo bile u svađi pa..)
Naj prijatelji:Čudo,Luka..
Naj ružnija osoba na svitu(muški): Zvonimir Ć.
Naj lipša osoba: (ta osoba zna da mi je najlipša)neću napisat ko je to
Naj pisme: -Hurt(Cristina Aguilera)
-Unfaithful(Rihanna)
-Marija(Shorty)
-S tobom ne znam(Ivana Husar ft. General Woo)
-Beautiful(Cristina Aguilera)
-Esej(T.B.F)
-Herojix(T.B.F)
-Kao kazna Božija(Ivana K. Ft. Jacques Houdek)
-Ostala su uvijek ista(Toše Proeski verzija)

Volin:
Jednog malog
-PRIČAT(kad pričan ne gasin se al jedino kad mi je loš dan onda ne pričan puno)LOL
-Muziku
-Ples(iako ne plešen)Pogotovo hip-hop i breake dance
-Dopisivat se na chatu ili mailom..
-Kišu(ja san čudnjakinja)
-Još puuuuuuuuno stvari..

Mrzin:
-Umišljene osobe
-Ljubomorne osobe
-i puuuno stavri i osoba još


Blogovi koji su mi super:
Jedan malithumbup:)-Za njega neman komentara cerek
Martinšćica :)-Super blog
Keti i njen cHiPs-Keti kraljica
Twinsice-Cool blog
MaRiJa-Mary :)-Moja prijateljica iz razreda
Whatever-Savršen blog
LeA i NiNa-Suuuuuuper blog
NiNa 2
My dark side-Kraljica
Tina (6.B)-Kraljica,carica..Neman komentara...
Ivana :)-Super cura iako je neznan baš dobro čini se skroz super..
¤LoVe My VaNs¤-Zakon blog
Jele i Nina-Kraljice...


Web stranice koje volin
BLOG.hr
chat.net.hr
Bigoo.ws
forum.net.hr
GuGL

Keti i njen chips-100 posto zanjimljivo